همشهری آنلاین: آثاری از آلا دهقان و باربد گلشیری در پانزدهمین سال از فعالیت گالری "توماس اربن" نیویورک در کناری هنرمندانی از سراسر جهان به نمایش درمی‌آید.

طراحی

به گزارش ایسنا، گالری "توماس اربن" پانزدهمین سال از فعالیت خود را با چینش منتخبی از نمایش‌های ادواری‌اش آغاز خواهد کرد.

این گالری در مسیر فعالیتش سعی در گردآوری هنر مستقل فارغ از مباحث گونه شناسی آن داشته و توانسته آثار متنوعی اعم از هنر چند رسانه‌ای،نقاشی،عکس، ویدئو و اینستالیشن را از ملیت‌های مختلف در نیویورک به نمایش درآورد .

در کارنامه چند ساله این گالری آثار مختلفی از هنرمندان اروپایی و آمریکایی چون سارا روسیتر، ماتیاس مولر یا دونا نلسون در کنار چاپ‌هایی از فانگ لی جون - هنرمند سرشناس چینی و یا مجموعه عکس‌هایی از نیوشا توکلیان و اینستالیشن‌های هنرمند هندی تبار- نامینی نایار به نمایش در آمده است.

در تازه‌ترین مجموعه گالری با عنوان "پانزده سال اربن گالری" نیز می‌توان منتخبی از هنر خاورمیانه‌ای را دید. در میان این آثار کارهایی نیز از آلا دهقان و باربد گلشیری دو هنرمند جوان ایرانی به چشم می‌خورد.

این نمایشگاه از 16 اردیبهشت به مدت یک ماه در این مجموعه ادامه خواهد داشت.

اولین نمایشگاه انفرادی آلا دهقان با عنوان "من می‌توانم همه‌چیز را توضیح دهم" تیر ماه سال گذشته در این گالری برگزار شد و همزمان با آن برنامه یک تابلوعکس سه‌لتی 70×100 از مجموعه "روزی که من زن شدم" نیوشا توکلیان در سالن کوچکی از این گالری نمایش داده ‌شد.

نمایشگاه گروهی هنرمندان معاصر ایران با عنوان "چرخان،لایه لایه" نیز سال 88 در این گالری برپا شده بود.

 

 

کد خبر 134192

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز