سما: طرح های جامع و تفصیلی شهر تهران با توجه به پیگیری به عمل آمده تا پایان سال جاری توسط شورای شهر تهران به تصویب خواهد رسید.

مهرنوش معتمدی آذر عضو شورای اسلامی شهر تهران در ملاقات عمومی با شهروندان منطقه 15 گفت: مشکلات شهرسازی شهر تهران با داشتن یک طرح جامع که مورد تایید مراجع ذیصلاح باشد حل خواهد شد.

وی گفت: مطالعه و بررسی طرح های جامع و تفصیلی شهر تهران در دوره دوم شوراهای اسلامی شروع و با صرف بودجه 15 میلیارد تومان ظرف 4 سال گذشته انجام شده است. هم اکنون نقشه‌ها تهیه و مراحل نهایی خود را طی می‌کنند و درصددیم تا پایان سال جاری طرح مذکور به تصویب برسد و ان‌شاء‌الله با عملیاتی شدن آن از ابتدای سال 86 دیگر شاهد آن نباشیم که مردم دچار تصمیم گیری مقطعی و سلیقه مدیران شوند. 

وی درباره مشکلات منطقه 15 خاطرنشان کرد: این منطقه به دلیل داشتن حریم و ساخت و سازهای غیر مجازی که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته عموماً مشکلات خاص خود را دارد ، شایع ترین مشکلات این منطقه سکونت اقشار کم درآمد است که بعضا قدرت پرداخت جریمه ها و عوارض را ندارند و دیگر اینکه به دلیل کوچک بودن قطعات و پلاک‌های ثبتی و عائله‌مندی افراد اقدام به تخلفات ساختمانی می‌کنند.

کد خبر 13347

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز