دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
۰ نفر

محمد ملاحسینی: انسان زیاده‌خواه از بدو ورود به زمین همیشه و در جای جای آن در جنگ و گریز بوده و با گذشت هزاران سال انگار این زیاده‌خواهی به فرجام خود نرسیده است.

History of the world

با مرور کتاب‌های تاریخی، اتفاقی که بیش از همه و در تمامی نقاط جهان رخ داده، جنگ بوده است. جنگی که در دو سوی خود، جز ویرانی و کشتار و تاراج فرهنگ‌ها ره‌آورد دیگری در بر نداشته.

همشهری آنلاین به منظور اینکه مخاطبان خود را بیشتر با این دست از رویدادهای جهان آشنا کند، مجله‌ای فراهم کرده تحت عنوان «مجله تاریخ جهان».

در این مجله جنگ‌های منطقه‌ای، جهانی و تغییر و تحولات جهانی و مناطق پرتنش و همچنین رویداد‌های بزرگی که منجر به جنگ شده‌اند مورد بررسی قرار گرفته‌اند. این مجله در صفحه جهان قابل مشاهده است.

همچنین در صفحه جهان سعی کردیم تمامی کشورهای کره خاکی را معرفی کنیم و علاوه بر آن مجلات دیگری تحت عنوان: زندگینامه شخصیت‌های سیاسی جهان، زندگینامه شخصیت‌های سیاسی - تاریخی جهان و مجله مجامع جهانی فراهم کرده‌ایم.

تلاشمان بر این است تا مکان‌های تاریخی و گردشگری جهان و هر موضوعی که قابلیت مجله در صفحه جهان را داشته باشد برای جلب نظر مخاطبان خود فراهم کنیم.

پس منتظر پر بارتر شدن این صفحه باشید و حتما سر بزنید...

کد خبر 133365
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز