شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۱
۰ نفر

گروه حوادث: سارق مسلح وقتی خود را در محاصره پلیس دید، اقدام به تیراندازی به سوی ماموران کرد اما در کمتر از چند ثانیه از سوی ماموران پلیس شهریار دستگیر شد.

سردار اکبرشاهی

چهاردهم فروردین، ماموران کلانتری 16 اندیشه هنگام گشتزنی به یک جوان موتورسوار که ساک دستی بزرگی همراه داشت، مظنون شدند و به وی دستور ایست دادند اما موتورسوار با دیدن ماموران، درحالی‌که با حرکات نمایشی باعث وحشت عابران پیاده شده بود اقدام به فرار کرد.

با دیدن این صحنه، ماموران اقدام به تعقیب موتورسوار فراری کردند و لحظاتی بعد هنگامی که وی در حال فرار در یکی از خیابان‌های شهرک اندیشه شهریار بود، به‌علت آنکه نتوانست موتورش را کنترل کند، به‌شدت به زمین خورد. در این زمان، ماموران که تصور می‌کردند مرد موتورسوار زخمی شده است، قصد دستگیری وی را داشتند که ناگهان او از جایش بلند شد و درحالی‌که اسلحه خود را به سوی ماموران گرفته بود، برای آنکه ماموران را مجبور کند از تعقیب وی دست‌بردارند چند تیر هوایی نیز شلیک کرد اما در همان لحظه، ماموران کلانتری با توجه به قانون به کار‌گیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند و جوان فراری را درحالی‌که از ناحیه پا مجروح شده بود به دام انداختند.

دستگیری قبل از سرقت مسلحانه

ماموران در بازرسی از ساک دستی این مرد، 5 تیر فشنگ، خنجر و یک قبضه سلاح کلت کمری کشف و ضبط کردند و متهم دستگیرشده را برای مداوا به بیمارستان انتقال دادند که در بازجویی‌های اولیه، وی با اعتراف به حمل سلاح مدعی شد قصد سرقت مسلحانه از یک مغازه را داشته که قبل از اجرای نقشه سرقت به دام افتاده است.

سردار اکبرشاهی، فرمانده انتظامی استان تهران و البرز با اعلام این خبر گفت: در بررسی سوابق این متهم مشخص شد وی دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت به عنف و زورگیری بوده و 7 سال نیز در زندان دوران محکومیت خود را گذرانده است. تحقیقات درباره سایر جرایم احتمالی این جوان ادامه دارد.

کد خبر 131853

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز