اواخر سال گذشته بود که مجتبی جباری هافبک حاشیه‌ساز استقلال در مصاحبه‌ای، علیه کادر فنی و مسئولان باشگاه صحبت‌های تندی انجام داد.

فوتبال

این موضوع اخراج موقت او از جمع آبی‌ها را به همراه داشت ولی مسئولان استقلال درنهایت نسبت به رفتار جباری ملایمت نشان داده و فقط او را 35 میلیون تومان جریمه کردند. خیلی‌ها اعتقاد داشتند باشگاه استقلال باید برای همیشه جباری را کنار بگذارد و حتی ناصر حجازی هم در مصاحبه‌هایش اعلام کرد که جباری نباید یک ثانیه هم در استقلال بماند ولی مسئولان و کادر فنی این باشگاه هیچ وقت تصور نمی‌کردند که این بازیکن دوباره برای استقلال حاشیه درست کند.

جباری اما بعد از بازی با پاختاکور و درحالی‌که مقابل دوربین‌های تلویزیونی قرار گرفته بود گفت: «آدمی نیستم که برای چند دقیقه بیشتر بازی کردن نظرات خود را تغییر دهم و همچنان سر حرف‌هایی که قبلا زدم هستم. کسانی که از من حمایت نکردند شاید اکنون از این کار پشیمان باشند ولی مطمئن باشید در آینده مشخص خواهد شد چه شخصی به فکر پیشرفت استقلال است و چه شخصی مقطعی فکر می‌کند و می‌خواهد در کوتاه‌مدت به نتیجه برسد.»

شکایت از جباری

علی فتح‌الله‌زاده سرپرست موقت استقلال از مصاحبه اخیر جباری ناراحت است و گویا این بار قرار نیست اختلاف با جباری در باشگاه مورد بررسی قرار بگیرد. استقلال قصد شکایت از جباری به کمیته انضباطی را دارد و فتح‌الله‌زاده هم این موضوع را تایید می‌کند؛ «باتوجه به صحبت‌های مطرح شده از سوی جباری، این بار سعی داریم طور دیگری به قضایا نگاه کنیم. باید به یک فوتبالیست ثابت شود که برخی مسائل به بازیکنان ربطی ندارد. وقتی باشگاه این را می‌گوید و بازیکن گوش نمی‌دهد، باید از طریق فدراسیون فوتبال هم این مسئله پیگیری شود، به همین دلیل از جباری به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می‌کنیم.»

سرپرست موقت استقلال ادامه می‌دهد: «جباری بار دیگر مستحق جریمه شدن است و اتفاقا این هم یک راه درآمدزایی است. او هم که به‌نظر جریمه شدن را دوست دارد و ما هم او را جریمه می‌کنیم. قرار نیست با صحبت‌های نسنجیده یک بازیکن تیمی که چنین هوادارانی دارد به حاشیه برود.»

عذرخواهی از مظلومی

گویا جباری روز پنجشنبه در تماس تلفنی با پرویز مظلومی، بابت حرف‌هایی که زده عذرخواهی کرده و سرمربی استقلال هم بر خلاف فتح‌الله‌زاده سعی دارد نسبت به این موضوع انعطاف نشان داده تا شاید حاشیه‌های بیشتری درست نشود. مظلومی می‌گوید: «دیگر نمی‌خواهم در مسئله جباری ورود کنم چون در این خصوص صحبت‌هایم را کرده ام. می‌خواستم او را جریمه کنم اما جباری بعد از بازی با پاختاکور با من تماس گرفت و گفت خبرنگاران از او سؤال‌های حاشیه‌ای پرسیدند و مجبور شده دوباره همانگونه صحبت کند. با این حال جباری عذرخواهی کرد و گفت که دیگر این مسائل را تکرار نمی‌کند.»

مظلومی در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارد یک بازیکن حرفه‌ای نباید چنین صحبت‌هایی را آن هم دو بار پشت سر هم مطرح کند، می‌گوید: «وقتی یک بازیکن تماس می‌گیرد و بلافاصله عذرخواهی می‌کند، به‌عنوان سرمربی حرف‌های او را می‌پذیرم. البته بارها گفته‌ام که بازیکنان باید مراقب رفتار خودشان باشند و هر صحبتی‌ را به زبان نیاورند.»

مصاحبه جباری باز هم استقلال را دچار حاشیه کرده و به‌نظر می‌رسد این موضوع در روزهای آینده هم حرف و حدیث‌های مختلفی را در پی داشته باشد. در این میان استقلال بازی‌های حساسی را در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی پیش رو دارد و مظلومی حاضر نیست باز هم جباری را از دست بدهد ولی در این میان فتح‌الله‌زاده نسبت به حرف‌های جباری به‌شدت ناراحت است و صراحتا اعلام کرده که از این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید که سرنوشت جباری با استقلال به کجا خواهد رسید، هر چند که در دو، سه روز اخیر این شایعه دهان به دهان پیچیده که او برای سال بعد جایی در استقلال نخواهد داشت.

کد خبر 131756

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز