پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۵
۰ نفر

کیکاووس زیاری نسخۀ جدید مجموعه فیلم «سوپر من» شخصیت منفی و شرور خود را پیدا کرد.

در قسمت جدید این مجموعه فیلم ابر قهرمانانه و کمیک استریپی، شخصیت تازه‌ای به نام ژنرال زاد به مبارزه با سوپرمن می‌رود و قصد دارد دنیا را نابود کند. سازندگان فیلم از «ویگو مورتنسن»، بازیگر کانادایی‌تبار سینما دعوت کرده‌اند تا نقش کاپیتان زاد را بازی کند.

«کریستوفر نولان»، کارگردان دو قسمت آخر مجموعه فیلم «بتمن» که نویسندۀ فیلم‌نامه تازه‌ترین قسمت «سوپرمن» است، «مورتنسن» را برای این نقش انتخاب کرده است. «زاک اشنایدر»، کارگردان «سوپرمن» تازه هم با این انتخاب موافق است؛ ولی مورتنسن هنوز جوابی به این درخواست نداده است.

رسانه‌های گروهی می‌نویسند مورتنسن قبل از این، به بازی در نسخۀ جدیدی از فیلم «سفید برفی و هفت کوتوله» دعوت شده است. اگر او قرارداد بازی در این فیلم را امضا کند، دیگر نمی‌تواند نقش منفی «سوپرمن» را هم قبول کند. نزدیکان بازیگر می‌گویند او علاقه‌مند به حضور در هر دو پروژه است و از سازندگان «سوپرمن» خواسته زمان فیلم‌برداری آن را کمی عقب بیندازند تا بتواند در هر دو فیلم بازی کند. مورتنسن در شرایطی دعوت به همکاری با «سوپرمن» جدید شده که کوین کاستنر دو هفته قبل بازی در یکی دیگر از نقش‌های این فیلم را پذیرفت. قرار است کلید فیلم‌برداری فیلم اواخر فصل بهار زده شود.

کد خبر 131599
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز