چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۰ - ۰۶:۰۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سید عبدالحسین مختاباد به همراه ملیحه سعیدی و گروه نیریز در بهار 90 کنسرت‌هایی را در شهرهای کانادا و آمریکا برگزار خواهند کرد.

سید عبدالحسین مختاباد

مختاباد ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت:در این کنسرت‌ها برخی از کارهایی که پیش از این در آلبوم غوغای جان با خانم سعیدی اجرا شده بود و برخی از کارهای تازه خانم سعیدی و نیز ساخته‌های تازه خودم توسط گروه نیریز اجرا و خوانده خواهند شد.

ملیحه سعیدی سرپرست گروه نیریز و نوازنده قانون و ردیف‌دان نیز در گفت وگویی با مهر گفت:تور کنسرت گروه موسیقی"نیریز"  نیمه اول خردادماه در کانادا و آمریکا برگزار می‌شود.
این نوازنده پیسکسوت موسیقی ایران گفت : گروه موسیقی "نیریز" در طول چهار سال گذشته به دلیل مشکلاتی که در حوزه مدیریت هنر موسیقی وجود دارد در ایران کنسرتی برگزار نکرد و تقریبا به فعالیت هایی غیر از برگزاری کنسرت مانند ضبط آثار موسیقی در حوزه تولید آلبوم مشغول بود، اما قرار است فعالیت های این گروه با اجرا در کانادا و آمریکا از سر گرفته شود.

وی در پایان افزود : درکنسرتی که پیش رو داریم اثاری از ساخته های خود من و قطعاتی متعلق به آقای سید عبدالحسین مختاباد اجرا خواهد شد و درحال حاضرنیز مشغول ضبط ردیف ساز قانون هستم که قرار است به زودی منتشر شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین مختاباد به زودی تازه‌ترین آلبومش با عنوان سماع‌سوختن را هم روانه بازار موسیقی خواهد کرد.

more   آلبوم تازه مختاباد منتشر می‌شود

 

کد خبر 131556
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز