همشهری‌آنلاین: مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور گفت: همراه داشتن اطلاعات، کارت شناسایی، پلاک شناسایی، دارو و انسولین و سرنگ برای بیماران دیابتی در سفرهای داخلی و خارجی ضروری است.

قرص

به گزارش ایرنا شکور امیدی افزود: بیماران دیابتی در زمان حوادث طبیعی و غیرطبیعی نیاز به شناسایی دارند تا عملیات درمان و امداد در اسرع وقت برای آنان انجام گیرد.

وی اظهارداشت: گاهی به بیماران دیابتی هنگام تصادف و یا از حال رفتن به دلیل نداشتن کارت شناسایی و اطلاعات بیماری خود در اورژانس، سرم قندی تزریق شده و بیماران به کمای دیابتی رفته‌اند، بنابراین آنان باید حتما کارت شناسایی دیابت خود را همراه داشته باشند.

more

 آشنایی با توصیه‌های بهداشتی برای سفر

امیدی به بیماران دیابتی توصیه کرد: از تنها مسافرت کردن اجتناب کرده و حتما همراه خانواده به مسافرت بروند.
وی اظهار داشت: علاوه براین، مبتلایان دیابتی نباید به استان هایی که از نظر آب و هوایی با محل زندگی آنان تفاوت چشمگیری دارد، سفر کنند چراکه برای سلامتی آنان مضر است.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور، با اشاره به امکان تعطیلی برخی از داروخانه ها در تعطیلات نوروزی، از بیماران دیابتی خواست در هنگام سفر حتما داروها، سرنگ و انسولین خود را همراه داشته باشند.
امیدی یادآور شد، مبتلایان دیابتی در ایام تعطیلات نوروزی و مسافرت باید به تغذیه خود توجه کرده و از خوردن بی رویه شیرینی و آجیل پرهیز کنند.

وی گفت: بیماران دیابتی در سفر باید نمک و شکر رژیمی نیز همراه خود داشته باشند و تغذیه رژیمی خود را رعایت کنند.

more  ‌چطور بیماران دیابتی را تغذیه کنیم؟

more

 ماست ویژه بیماران دیابتی تولید شد

کد خبر 130778
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز