گروه اقتصادی: تلفن‌های گویای وزارت راه و ترابری در زمینه هواشناسی، وضعیت راه‌های کشور، حرکت قطارها و هواپیماها در تمامی ساعات شبانه‌روز در ایام نوروز آماده پاسخگویی به شهروندان است.

سفر جاده

به گزارش روابط عمومی وزارت راه و ترابری، تلفن 139 و شماره پیامک 3000139 آماده دریافت پیام‌ها و پاسخگویی در زمینه حرکت قطارها و اطلاع از آخرین وضعیت قطارهاست.تلفن 134 هواگوی سازمان هواشناسی وزارت راه و ترابری نیز آماده پاسخگویی به شهروندان در زمینه وضعیت هوای تمامی نقاط و راه‌های کشور، اطلاعیه‌های هواشناسی و توصیه به شهروندان است. براساس این گزارش، مسافران جاده‌ای نیز به‌منظور کسب اطلاعات در مورد وضعیت جاده‌ها، مسافت‌ها و انتخاب بهترین مسیر و دیگر موارد می‌توانند با شماره تلفن 141 تماس بگیرند. همچنین با شماره تلفن 88925252 می‌توان وضعیت راه‌های کشور را از طریق نمابر دریافت کرد.

بنا بر این گزارش، شماره پیامک 3000142 و شماره ارتباط مستقیم 88804400 آماده دریافت شکایات مردمی در زمینه قیمت بلیت ناوگان برون‌شهری جاده‌ای است. سامانه تلفن گویای 199 نیز پاسخگوی اطلاعات پرواز در زمینه دریافت اطلاعات پروازها و جدول زمانی پروازهاست. مسافران و استقبال‌کنندگان می‌توانند قبل از حرکت از منزل در تماس با این شماره تلفن از ساعت پرواز اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 130751

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز