همشهری‌آنلاین: سرپرست دبیرخانه صدور مجوز مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تغییر ساختار این دبیرخانه به «بنیاد» خبر داد.

به گزارش ایکنا، محمد انصاری‌راد، سرپرست دبیرخانه صدور مجوز مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور، ضمن اعلام این خبر افزود: تغییر ساختار دبیرخانه صدور مجوز فعالیت موسسات قرآنی در راستای بهره‌مندی از مزایا و امکانات بیشتر و تسریع در اهداف این دبیرخانه صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این شرح وظایف موسسات قرآنی نیز در دست بررسی قرار دارد، همچنین با همکاری اداره پژوهش مرکز هماهنگی، طرح هایی در راستای ارتقای کیفی تدوین و اجرا شده و در سفرهای استانی ریاست مرکز، بازخوردها و نتایج حاصل از آن‌ها برای بهبود روند کاری دریافت می شود.

سرپرست دبیرخانه صدرو مجوز موسسات مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور در تشریح رویکردهای این دبیرخانه تصریح کرد: تعامل با کارشناسان و صاحب‌نظران برای تبدیل موضوعات کاربردی به راهبرد فعالیتی موسسات قرآنی، از دیگر رویکردهای اصلی این دبیرخانه است که همواره مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی در خصوص راه‌های مشارکت هرچه بیشتر موسسات قرآنی که زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کنند، بیان کرد: دستابی به این موضوعات هدف‌گذاری شده و ارتقای رشد کمی و کیفی موسسات قرآنی از طریق انجام پژوهش‌ها و مطالعات عمیق طرح بررسی ویژگی‌های موسسات قرآنی قابل تحقق است.

یادآوری می‌شود که هیئت اعزامی متخصص دبیرخانه صدور مجوز موسسات مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور در راستای تسریع در امر صدور مجوز فعالیت موسسات قرآنی مصاحبه‌های شفاهی متقاضیان را در مراکز استان محل سکونت انجام می‌دهند و در این راستا تاکنون به همه استان‌های کشور سفرهایی را انجام داده است.

کد خبر 129970
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز