چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: جشنواره هنرهای تجسمی نوروز در رشته‌های عکس، گرافیک و خوشنویسی 2 تا 30 فروردین سال 1390 برگزار می شود.

هنر های تجسمی

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، جشنواره هنرهای تجسمی نوروز به مناسبت گرامیداشت گستره جهانی نوروز باستانی و تولد بهار در رشته های عکاسی،گرافیک(پوستر و کارت پستال) و خوشنویسی(نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث و نقاشی خط) 2 تا 30 فروردین سال 1390 در فرهنگسرای نیاوران و برج آزادی برگزار می شود.

از هنرمندان و علاقه مندان خواسته شده برای ثبت نام و ارسال آثار در رشته های عکاسی و گرافیک تا 19 اسفند ماه به سایت جشنواره به نشانیwww.ivanorooz.irمراجعه کنند.

موضوعات آثار در رشته عکس، آیین های نوروزی، طبیعت بهاری نوروز، اقوام ایرانی و دیدنی های ایران است و رشته گرافیک با موضوع آیین های نوروزی و موضوعات متناسب با فرهنگ ایرانی، اسلامی نوروز است.

دعای سال تحویل، بهاریه، مدایح نوروزی، احادیث، روایات و اشعار مرتبط با نوروز و آیات قرآنی موضوعات رشته خوشنویسی است.

هنرمندان رشته خوشنویسی برای شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را تا 19 اسفند ماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی خیابان کارگر شمالی، روبروی پارک لاله، کوچه شهید صدوقی، شماره 19 ارسال کنند.

هنرمندان در رشته عکاسی نیز می توانند حداکثر 7اثر، در رشته های گرافیک و خوشنویسی در هر گرایش 5اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

جشنواره هنرهای تجسمی نوروز از سوی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مرکز هنرهای تجسمی، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، بنیاد فرهنگی، هنری رودکی و فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

کد خبر 129625

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز