همشهری آنلاین: نشست تخصصی نقش سینمای مستند در معرفی مناطق آزاد، رابطه اقتصاد و فرهنگ در جهان امروز و میزگرد تخصصی سینمای مستند و مناطق آزاد فردا پنجشنبه از ساعت 14 تا 18 در محل خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

نشست سینمایی

به گزارش ایلنا، استفاده از این نشست که به همت جشنواره بین المللی فیلم کیش با همکاری انجمن مستند سازان سینمای ایران برگزار می شود، برای همه علاقمندان آزاد است.

سلسله نشست‌های تخصصی میراث مشترک و آینده مشترک را با محوریت سینمای مستند و نقش آن در تعاملات فرهنگی، اقتصادی و تجاری طراحی و پیش بینی شده است.

برنامه‌های دومین نشست تخصصی جشنواره بین المللی فیلم کیش به این شرح است: از ساعت 30/14 تا 15 سخنرانی اکبرعالمی پیرامون" نقش سینمای مستند در معرفی مناطق آزاد" ، از ساعت 15 تا 15/15 نمایش فیلم " فیروزه اسلام" به کارگردانی سعادتعلی سعیدپور، از ساعت 30/ 15 تا 16 سخنرانی دکتر نادر محقق پیرامون" رابطه اقتصاد و فرهنگ در جهان امروز" ، از ساعت 16 تا 30/ 16 نمایش بخشی از فیلم " من ایرانی ام " به کارگردانی محسن غلامزاده و از ساعت 45/16 تا 18 میزگرد تخصصی با حضور علیرضا قاسمخان، اردعطارپور و مهندس اردشیر اروجی برگزار می‌شود.

 

کد خبر 129023

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز