همشهری آنلاین: پلیس راه نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کاهش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته را اعلام کرد

پلیس راه

به گزارش پایگاه خبری پلیس، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 روز دوشنبه تا ساعت 22 روز جمعه این هفته از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروز کوه، ساوه - همدان و محور تهران - سمنان - مشهد و برعکس ممنوع است. همچنین رفت و آمد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس همچنان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 22 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا ساعت 22 از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود. همچنین تردد تمامی تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است.

در اطلاعیه پلیس راه راهنمایی و رانندگی آمده است: رفت و آمد همه کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 21 روزهای دوشنبه و پنجشنبه و ساعت 6 تا 21 روز های سه شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

همچنین تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 21 روزهای سه شنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 21 روزهای سه شنبه و جمعه از ساوه به همدان ( از ساوه تا دو راهی قزوین - همدان) و برعکس ممنوع است.

همچنین رفت و آمد همه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 20 روزهای سه شنبه و جمعه از محور زاهدان - زابل و برعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 ده خط به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

کد خبر 126686
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز