همشهری آنلاین: ساری _ پیکر پاک و مطهر یکی دیگر از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با اربعین حسینی بر روی دستان مردم عزادار قائمشهر تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید

به گزارش ایرنا، پیکر این شهید که در عملیات والفجر 6 به شهادت رسید از حسینیه عاشقان ثارالله به سمت مسجد جامع قائمشهر تشییع شد.

همچنین بعد از برگزاری مراسم تشییع، پیکر این شهید گمنام به مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) روستای کوتنا به عنوان نخستین مدرسه علمیه روستایی استان مازندران انتقال یافت و در صحن این مدرسه به خاک سپرده شد.

مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) در کوتنا نیز از ساخت یادمان شهید گمنام در این مدرسه که تنها مدرسه علمیه روستایی استان مازندران است خبر داد.

حجت الاسلام محمدصادق سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر پایه هماهنگی صورت گرفته با استانداری مازندران مقرر شد در مراسمی شهید گمنام در این مدرسه به خاک سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه مدفن این شهید گمنام صحن مدرسه است ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به ساخت یادمان بر مزار این شهید اقدام می‌کند.

او ادامه داد: مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) که محل تحصیل بسیاری از طلاب شهرهای استان مازندران است دردوران هشت سال دفاع مقدس 53 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

کد خبر 126660
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز