همشهری آنلاین: همزمان با اربعین سالار شهیدان، پیکر مطهر 11 شهید گمنام به همراه دو تن از شهیدان شناسایی شده دفاع مقدس سه شنبه هفته آینده در هفت استان کشور با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور کشورمان تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

شهید

به گزارش روز پنجشنبه 30 دی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، این شهدا در عملیات والفجر 6 ، والفجر 3 ، بیت المقدس، مسلم بن عقیل، کربلای 6 و امام علی (ع) شرکت داشتند، که پیکر مطهر آنان به ترتیب در مناطق عملیاتی چیلات، مهسران، قلاویزان، عین منصور، نهرخین، سومار و چزابه کشف شده است.

بنابراین گزارش، پیکر مطهر 11 شهید گمنام به درخواست مردم و مسوولان در شهرک امام خمینی حکیمیه و قرارگاه نبی اکرم(ص) بزرگراه نیایش در استان تهران، شهرستان جم در استان بوشهر، دانشکده فنی شهید باهنر و شهرستان فراشبند در استان فارس، 'کوی سازمانی پایگاه وحدتی دزفول در استان خوزستان، شهرستان انار در استان کرمان، حوزه علمیه کوتنا قایم شهر در استان مازندران و دانشگاه سیستان و بلوچستان زاهدان در استان سیستان و بلوچستان تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

همچنین پیکر مطهر دو شهید شناسایی شده نیز در شهرستان های سیرجان و کهنوج استان کرمان تشییع و به خاک سپرده می شوند.

بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، از مردم شهید پرور شهرهای یاد شده و دانشجویان خواست تا با شرکت گسترده خود درمراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا بار دیگر با امام خمینی (ره) و شهیدان هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کنند.

کد خبر 126285
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز