همشهری آنلاین: پیش‌فروش اینترنتی بلیط‌های بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر از 5 بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا ، هاشم میرزاخانی گفت:علاقمندان می‌توانند بامراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره fajrfestival.ir و سامانه پیش فروش بلیط، نسبت به خرید بلیط‌های مورد نظر خود از تاریخ 5 تا 7 بهمن ماه سال جاری اقدام کنند.

وی افزود: در راستای سیاست‌های دولت و در جهت زمینه‌سازی رفاه حال مخاطبان امسال قیمت بلیط‌های جشنواره افزایش نمی‌یابد و طبق روال گذشته، بلیط‌های جشنواره در بخش مسابقه سینمای ایران هر قطعه 4000 تومان، مسابقه بین‌الملل هر قطعه 3000  تومان و مسابقه آثار ویدیویی هر قطعه 2000 تومان ارایه می‌شود.

میرزاخانی با اشاره به اینکه روزهای 9و 10 بهمن ماه بلیط‌های خریداری شده توسط مخاطبان در سینما فلسطین تهران تحویل می‌شود، اظهار داشت: در این 2 روز همچنین دانشجویان می‌توانند برای تحویل بلیط‌های خود اقدام کنند.

امسال در بخش مسابقه سینمای ایران 20 درصد تخفیف و در بخش‌های بین‌الملل و دیگر بخش‌ها ، 50 درصد برای دانشجویان لحاظ شده است.

قائم مقام دبیر جشنواره بیست و نهم فجر در پایان افزود: نمایندگان سازمانها و نهادها می‌توانند طی روزهای 11 و 12 بهمن ماه برای تهیه بلیط‌های مورد نظر خود به سینما فلسطین مراجعه کنند.

البته باید تقاضای کتبی و رسمی سازمانها و نهادها به همراه معرفی نماینده تام الاختیار و تعداد بلیط‌های درخواستی تا روز 4 بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره ارایه شود تا این دوستان بتوانند بلیط‌های خود را در روزهای اعلام شده دریافت کنند.

کد خبر 126211

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز