گروه شهری: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی دیدار و در مورد مسائل فرهنگی شهر گفت‌وگو کرد.

Gheraati

در این دیدار لوح تقدیر شهروند فرهیخته توسط معاون شهردار تهران به پاس سال‌ها تعلیم و تربیت به استاد قرائتی اهدا شد.
موضوع راه‌اندازی سایت خنده‌ حلال نیز در این دیدار مطرح شد و محمدهادی ایازی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این باره گفت: ما در مدیریت فرهنگی شهر تهران 14 رویکرد را طراحی کرده‌ایم و برای انجام این امور به‌صورت هدفمند برنامه خواهیم داشت که در این رویکردها یکی از این برنامه‌ها توجه به اوقات فراغت شهروندان است که باید برای پرکردن این اوقات فراغت فکری کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا ما در تابستان بیش از 3هزار سامانه نشاط در شهر تهران و در محلات اجرا کردیم. برگزاری این سامانه‌های نشاط در تابستان با استقبال مردم مواجه شد و به‌طور گسترده مورد توجه قرار گرفت. در این زمینه‌ها ما نیازمند طرح‌های مبتکرانه برای پرکردن اوقات فراغت شهروندان خصوصا جوانان هستیم.

وی خطاب به حجت‌الاسلام قرائتی گفت: در جلسه قبل که خدمت‌تان بودیم پیشنهاد ایجاد سایت خنده را مطرح کردید با قید حلال که در این زمینه اقداماتی انجام داده‌ایم که گزارش آن را خدمت‌تان عرض می‌کنیم. حجت‌الاسلام قرائتی هم با استقبال از این موضوع گفت: ما هم درصدد بودیم که هرچه زودتر این سایت راه‌اندازی شود و بهتر است که در این زمینه همفکری و همراهی داشته باشیم.

کد خبر 125944

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز