همشهری آنلاین: با حضور مسئولان پژوهشگاه از پژوهشگران برتر پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شد.

پژوهشگاه فرهنگی

این مراسم که روز شنبه 25 دی 89 با حضور دکتر محمدرضا مرندی، مشاور وزیر و رئیس پژوهشگاه، دکتر حمید اخوان، معاون پژوهشی، دکتر علی سروری، معاون اجرایی پژوهشگاه و رؤوسای پژوهشکده‌ها و سایر مسؤولان و کارمندان در سالن اجتماعات شهید آوینی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار شد از شش نفر از پژوهشگران برتر پژوهشگاه تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم دکتر اخوان، معاون پژوهشی پژوهشگاه به عنوان برگزار کننده مراسم سخنرانی کرد. وی از تلاش‌های کلیه همکاران در ایجاد بستر مناسب پژوهشی تشکر کرد وخبر از تحول در زیرساخت‌های پژوهشی داد.

دکتر اخوان در ادامه به ذکر فعالیت‌های انجام شده از ابتدای سال تا به حال پرداخت و روند رو به رشد طرح‌های پژوهشی، ترجمه ها، نشست‌های برگزار شده،همایش و نشست‌های علمی- تخصصی را در سال جاری بسیار مشهود برشمرد و اعلام کرد طبق آمار در مقایسه با سال‌های گذشته رشد صعودی قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم.

در ادامه مراسم دکتر محمدرضا مرندی، ضمن بیان دستاوردهای عظیم این پژوهشگاه در عرصه‌های علمی و پژوهشی‌، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات را یکی از بهترین واحدهای پژوهشی در سطح کشور معرفی کرد و از تلاش‌های کلیه همکاران در تمامی واحدها تقدیر و تشکر کرد.

دکتر مرندی رویکرد پژوهشگاه را کاربردی کردن پژوهش‌ها در حوزه های کاری برشمرد و از انجام کارهای عظیمی همچون تدوین طرح جامع رسانه‌ها که 8 سال متوقف مانده بود در مدت هشت ماه توسط پژوهشگاه خبر داد.

وی همچنین مسیر رشد پژوهشگاه در تمامی حوزه‌ها را با توجه به حضور نیروهای عالم و متعهد امری بدیهی برشمرد و تاکید کرد با تکیه بر قابلیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، این پژوهشگاه می‌تواند بازوی قوی برای وزارتخانه باشد.

در ادامه مراسم از شش نفر از پژوهشگران برتر پژوهشگاه تقدیر شد.اسامی پژوهشگران برتر به این شرح است:

- دکتر علی صباغیان (رئیس پژوهشکده ارتباطات فرهنگی بین‌الملل پژوهشگاه) به عنوان پژوهشگر برتر

- فاطمه برهانی (مدیر امور پژوهشی پژوهشگاه) به عنوان مدیر پژوهشی برتر

- محمدحسین ساعی (قائم مقام مرکز افکارسنجی و رصد فرهنگی پژوهشگاه)به عنوان پژوهشگر برگزیده

- عبدا.. بیچرانلو (مدیر گروه سینما و تلویزیون پژوهشکده هنر و رسانه پژوهشگاه) به عنوان پژوهشگر برگزیده

- صغری مغان (کارشناس مرکز افکارسنجی ورصد فرهنگی پژوهشگاه) به عنوان کارشناس پژوهشی برتر

- دکتر غلامرضا کریمی (پژوهشگر) از سازمان آیسسکو به عنوان همکار پژوهشی برتر

کد خبر 125941
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز