همشهری آنلاین: مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی (رویش) در یازدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر به عنوان مرکز رشد برتر کشور شناخته شد.

jahad

به گزارش روابط عمومی رویش در یازدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر، مرکز رشد رویش به دلیل عمکرد موفق در حوزه علم و فناوری به عنوان مرکز رشد برتر شناخته شد.


مرکز رشد رویش جهاد دانشگاهی از سال 1382 تأسیس شده و تا کنون فعالیتهای زیادی در عرصه ملی و بین المللی داشته است.

مهندس حبیب اله اصغری رئیس مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی، ارائه خدمات ارزش افزوده به شرکتهای مستقر، اجرای طرح حمایت از مخترعین و مبتکرین با همکاری وزارت صنایع، انعقاد شش تفاهم نامه هم سپاری فعالیتهای فناورانه با پارکها و مراکز رشد کشور و اجرای بیش از 70 کارگاه آموزشی در حوزه پارکها و مراکز رشد را از مجموعه فعالیتهای این مرکز برشمرد.


این مرکز در حال حاضر عضو پیوسته انجمن بین المللی پارکها و مراکز رشد (IASP ) ، عضو موسس انجمن پارکها و مراکز رشد خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) و دبیر شبکه پارکها و مراکز رشد استان تهران است. اصغری رمز موفقیت این مرکز را جایگاه ممتاز جهاد دانشگاهی در عرصه فناوری به عنوان سازمان موسس و همچنین همت جمعی جهادگران در این حوزه عنوان نمود.

کد خبر 125347

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز