سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۳:۱۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: آخرین مجمع عمومی مقدماتی خانه موسیقی با حضور بیش از 200 سازساز از سراسر کشور، عصر دوشنبه،6دی، در خانه هنرمندان برگزار شد.

کانون سازسازان

 به گزارش همشهری‌آنلاین  رامین جزایری که در دوره گذشته نامزد هیئت مدیره نشده بود،  از مجموع 238رای ماخوزه ،این بار با 166 رای ، نفر اول شد.

غلامرضا میرهاشمی با 158رای، فریدون درویشی با 123 رای، امیر منصور رضایی با 121 رای و علیرضا جاوید مقدم با 119 رای به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره شناخته شدند.

یوسف پوریا با 75 رای و بیاض امیرعطایی با 72 رای به عنوان اعضای علی‌البدل این کانون معرفی شدند.

برای بخش بازرس‌ها هم مهدی مقدسی با 168 رای و علی زرگری با 75 را به عنوان بازرسان اصلی و علی‌البدل انتخاب شدند.

 به گزارش همشهری‌آنلاین از سایت خانه موسیقی ،در ابتدای این جلسه دکتر محمد سریر  رئیس و مدیرعامل خانه موسیقی  یاد آور شد: به علت در گذشت یکی از بستگان آقای سید ابوالحسن مختاباد(بازرس) وی نتوانسته در این مجمع شرکت کند و با توجه به این که اگر بازرس به عنوان مسئول برگزاری انتخابات حضور نداشته باشد ، یکی از اعضای هئیت مدیره و یا ریئس هیئت مدیره می‌تواند این وظیقه را انجام دهد  بنابراین انتخابات با نظارت خودم انجام می‌شود.

سپس امیر منصور رضایی(بازرس سابق کانون) گزارش کوتاهی از عملکرد کانون سازندگان سازدر دوسال گذشته قرائت کرد و احمد ناظمی (رئیس هیئت مدیره قبلی) و غلامرضا میرهاشمی درباره برخی فعالیت های این کانون در دوسال گذشته از جمله برگزاری نمایشگاه سازهای ابداعی صحبت کرده و به سوالات اعضا پاسخ گفتند.

در ادامه جلسه هیئت رسیه برگزاری انتخابات کانون با ریاست دکتر محمد سریر تشکیل شد و سپس هر یک از نامزدها به معرفی خود و برنامه هایشان پرداختند.

نامزدهای عضویت هیئت مدیره و بازرسی کانون سازندگان ساز به شرح زیر بودند:
1-بیاض امیر عطایی 2- محسن بهرامی 3- یوسف پوریا 4-رامین جزایری 5- فریدون درویشی 6- یوسف دوامی 7- یدالله گودرزی 8- غلامرضا میر هاشمی 9- امیر همتی 10- بابک یاری 11- امیر منصور رضایی 12-علیرضا جاوید مقدم 13 -ابوالفضل قهرمانی پور

نامزهای بازرسی 1-علی بزرگی2-مهدی مقدسی

کد خبر 124253
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز