همشهری آنلاین: دستیار ارشد رئیس جمهور با بیان اینکه شنبه هفته گذشته با متکی در خصوص تغییر صحبت ‌شد و ایشان نیز آمادگی خود را اعلام ‌کردند، گفت: ایشان قرار بود در روز دوشنبه از سفر سنگال به تهران برگردند و با توجه به این موضوع نیز روز دوشنبه این موضوع اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دستیار ارشد رئیس‌جمهور در حاشیه اجلاس وزرای زن کشورهای اسلامی، درجمع خبرنگاران و درخصوص اینکه گفته می‌شود آقای متکی در جریان تغییر خود نبوده است، اظهار داشت: شنبه هفته گذشته با آقای متکی در خصوص تغییر صحبت ‌شد و ایشان نیز آمادگی خود را اعلام ‌کردند.

وی افزود: ایشان قرار بود در روز دوشنبه از سفر سنگال به تهران برگردند و با توجه به این موضوع نیز روز دوشنبه این موضوع اعلام شد.

ثمره هاشمی همچنین در مورد معرفی صالحی که در حال حاضر سرپرستی وزارت خارجه را بر عهده دارد، از سوی رئیس‌جمهور به عنوان وزیر خارجه به مجلس شورای اسلامی گفت: صبر کنید .

وی درباره اینکه با توجه به مذاکرات استانبول رئیس دستگاه دیپلماسی چه موقع به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود، هم گفت: سه ماه فرصت است.

گفتنی است علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و سرپرست فعلی وزارت امور خارجه رئیس جمهور را در این اجلاس همراهی می کرد.

همچنین در انتهای سخنرانی احمدی نژاد هیئتهای شرکت کننده در اجلاس وزرای امور زنان کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی با وی عکس یادگاری گرفتند. همچنین در حاشیه برگزاری این اجلاس نمایشگاهی از دستاوردهای زنان کشور در حوزه های ممختلف نیز برگزار شده بود.

کد خبر 123492
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز