همشهری آنلاین: رئیس سازمان فوتبال باشگاه استیل‌‌آذین گفت: اگر زمان به عقب برمی‌گشت پیشنهاد حضور در این تیم را قبول نمی‌کردم.

علی پروین

 به گزارش فارس، علی پروین پس از شکست 2 بر صفر برابر فولاد خوزستان و حذف استیل آذین از جام حذفی گفت: بازیکنان ما خوب بازی نکردند. فولاد بهتر بازی کرد و حقش را گرفت. در تیم ما امروز اسم‌ها در زمین بودند. در جلسه‌ای هم با بازیکنان در پایان بازی داشتم به آنها گفتم از امروز دیگر به دنبال اسم‌ها نیستم و می‌خواهم به جوانان میدان بدهم. این تنها راهی است که می‌تواند استیل آذین را نجات داد و اگر بخواهیم فقط به اسم‌ها متکی باشیم استیل آذین به مشکل می‌خورد.

پروین تأکید کرد: بازیکنان ما فقط 40 دقیقه در زمین دویدند و فولاد خیلی بهتر از ما بازی کرد. به مجید جلالی بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. البته ما در لیگ فولاد را بردیم و 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم اما اگر بخواهیم مانند با بازی دومی که در جام حذفی با این تیم انجام دادیم ،ادامه دهیم تیم ما به مشکل می‌خورد.

 پروین در مورد اینکه اگر زمان به عقب بازگردد و امروز باشگاه استیل‌آذین به او پیشنهاد بدهد آیا این پیشنهاد را می‌پذیرد گفت: واقعیت را بخواهید اگر امروز این پیشنهاد به من می‌شد به استیل‌آذین نمی‌آمدم. من در عمر فوتبالی‌ام برای اولین بار در وسط فصل به یک تیم آمدم و نمی‌دانم چرا نمی‌توانیم نتیجه بگیریم و چرا بازیکنان ما در میدان نمی‌دوند. آیا آنها متکی به اسمشان هستند یا پا به سن گذاشته؟

وی افزود: با این حال امیدوارم 2 دیدار آینده را ببریم و به شرایط روحی و روانی خوبی برسیم تا در آینده تیم وضعیت بهتری پیدا کند.

کد خبر 123269
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز