دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۳
۰ نفر

امیر حاج‌رضایی: شرایط بحرانی با شرایطی که پرسپولیس در حال حاضر دارد، تفاوت می‌کند.

hajrezaee

به اعتقاد من، این اتفاق‌ها کاملا طبیعی است؛ چراکه فوتبال کوچه‌پس‌کوچه است و اتوبان یکطرفه نیست که همیشه اتفاقاتی که می‌خواهیم رخ دهد. این یک بحران نیست بلکه مشکلی است که برای پرسپولیس به‌وجود آمده است.اگر ما تمرین‌های یک تیم را نبینیم و در طول هفته با آنها همراه نباشیم،‌ نمی‌توانیم قضاوت درستی از شرایط آنها داشته باشیم. ما بازی‌های پرسپولیس را می‌بینیم و این تیم را ارزیابی می‌کنیم، درحالی‌که وقتی تیمی مشکل دارد مشکلاتش به2 بخش داخلی و بیرونی تقسیم می‌شود. مطمئنا ما از داخل تیم هیچ اطلاعی نداریم و نمی‌دانیم که چه اتفاقاتی می‌افتد. دایی مربی بی‌تجربه‌ای نیست.

باید دید دایی چگونه به این نتیجه رسیده که بازیکنی مثل شیث را کنار بگذارد و از توانایی‌های او صرف‌نظر کند. وضعیت باقری هم که روشن است و او احساس می‌کند که دیگر برای تیمش مفید نیست. پیشنهاد من این است که با دایی صحبت شود، به هر حال این مربی است که با تیمش کار کرده و تیمش را به‌طور کامل می‌شناسد. طبیعی است که پرسپولیس در این چند وقت اصلا نتایج خوبی نگرفته‌ و در فوتبال هم رسم است که بعد از این شکست‌ها اول به سراغ سرمربی می‌روند.

اینکه باشگاه پرسپولیس بعد از 4 باخت متوالی این تیم به دایی اولتیماتوم نداده، موضوع عجیبی نیست؛ طبیعی است که مدیریت پرسپولیس منافع تیمش را به هر چیزی ترجیح می‌دهد. ممکن است جامعه فوتبال و هواداران پرسپولیس از نتایج این تیم راضی نباشند اما این مدیریت باشگاه است که تصمیم می‌گیرد چه اتفاقی باید رخ دهد. به‌نظر من این شرایط برای پرسپولیس پایدار نخواهد ماند و مطمئنا تغییر خواهد کرد.

کد خبر 123184

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز