جمعه ۱۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۷
۰ نفر

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه سرقت مسلحانه، گروگانگیری و تجاوز به عنف امنیت روانی جامعه را به خطر می‌اندازد، گفت: تدبیر آیت‌الله آملی لاریجانی مبنی بر اینکه حکم سارق مسلح قطعا اعدام است، در قوه قضاییه جاری شود.

سردار احمدی مقدم

سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه اختتامیه چهارمین دوره آموزش رؤسای دفاتر رده‌های نیروی انتظامی با اشاره به سخنان رئیس قوه قضاییه درمورد اعدام سارقان مسلح، افزود: اظهارات اخیر رئیس قوه قضاییه قطعا در پیشگیری از جرم بسیار مؤثر خواهد بود. وی با اشاره به اینکه اخیرا شاهد سرعت عمل، شدت و قاطعیت در مجازات‌ها هستیم، افزود: همزمان نیز با افزایش ریسک جنایت‌های خشن روبه‌رو هستیم که یک کاهش نسبی را در اینگونه جرائم به‌دنبال داشته است.

احمدی مقدم تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر با جدیت این تدبیر پیگیری و اجرا شود قطعا و مسلما اینگونه جرائم به حداقل خواهد رسید.وی خاطرنشان کرد: شدت عمل در برخورد با سرقت مسلحانه، گروگانگیری و تجاوز به عنف باعث پیشگیری خواهد شد وگرنه کوتاهی در مجازات‌ها و فاصله گرفتن از زمان ارتکاب جرم در اجرای مجازات، آثارش را به‌شدت تقلیل می‌دهد و اثر پیشگیرانه نخواهد داشت.فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: به این رویکرد قوه‌قضاییه برای برخورد با این صنف از جرائم بسیار خوشبین هستیم.

کد خبر 122802

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز