شکست سنگین پرسپولیس مقابل سپاهان آنقدر برای سرپرست موقت سرخ‌ها ناراحت‌کننده بود که او بعد از پایان مسابقه عملکرد فنی تیم را به‌شدت زیر سؤال برد و گفت:

فوتبال پرسپولیس

«حتی تیم محلی هم اینگونه شکست نمی‌خورد.» او در هفته‌های گذشته وقتی با سؤالات متعدد خبرنگاران در مورد عملکرد ضعیف پرسپولیس مواجه می‌شد، این جمله را به زبان می‌آورد که کارشناس نیست تا در مورد مسائل فنی حرف بزند ولی گویا حالا همه چیز عوض شده و نفر اول مدیریت در باشگاه پرسپولیس، با انتقاد شدید از دایی عملکرد فنی تیم را زیر سؤال می‌برد.

این اما پایان ماجرا نیست و گویا شکست مقابل سپاهان شروع یک اختلاف جدی میان دایی و سرپرست موقت باشگاه است. موضوع، زمانی جدی‌تر می‌شود که روزنامه پرسپولیس که منتسب به این باشگاه است، در توصیف شکست این تیم مقابل سپاهان، از تیتر «فاجعه» استفاده کرده و از قول سرپرست موقت این باشگاه نوشته است:« این بازی در شان تیم‌های محلی هم نبود.»در مطالب دیگر این روزنامه از تعویض‌های دایی هم به‌شدت انتقاد شده و سرمربی سرخ‌ها به‌دلیل خالی کردن دستانش و از دست دادن آسان شیث رضایی و کریم باقری متهم است و حتی از کمک داور بازی هم بیشتر تقصیر دارد.

هرچند پرسپولیس در بازی با سپاهان چند مهره تاثیرگذار خود را در اختیار نداشت و از لحاظ نیروی انسانی هم قابل قیاس با حریف اصفهانی‌اش نبود ولی تیم دایی نشان داد که در بازی‌های سخت معمولا با مشکلات زیادی مواجه می‌شود. آنها بازی‌های حساسی مثل دیدار با سپاهان، استقلال و مس کرمان را واگذار کردند و فقط مقابل ذوب‌آهن برنده شدند که تیم اصفهانی به‌دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا با خستگی کامل مقابل سرخ‌پوشان قرار گرفته بود. بازی با سپاهان نشان داد که پرسپولیس همچنان در خط دفاع مشکل دارد و ‌ میانه میدان را هم راحت‌تر از حد ممکن‌ به حریف می‌دهد.

در چند بازی اخیر هم محمد نوری بازیگردان اصلی پرسپولیس افت کرده و شاید تجربه باقری می‌توانست برای پرسپولیس مفید باشد. از طرفی این تیم در خط دروازه هم با مشکلات زیادی روبه‌روست و حقیقی و رحمان احمدی معمولا فراز و نشیب دارند. در شرایط فعلی دست دایی که ابتدای فصل حاضر نشد ستاره‌ای را به تیمش اضافه کند خالی است و با این شرایط بعید به‌نظر می‌رسد که این تیم ‌ بتواند برای قهرمانی با استقلال، ذوب‌آهن و سپاهان رقابت کند.

شایعه برکناری تکذیب شد

تمرین روز گذشته پرسپولیس فقط در حضور 8 تماشاگر برگزار شد و سکوت تلخی در ورزشگاه درفشی فر حاکم بود. در این میان شایعه برکناری دایی دهان به دهان می‌پیچید و خبرنگاران هم در مورد این شایعه با محمود خوردبین سرپرست سرخ‌ها حرف زدند. او در جمله‌ای کوتاه گفت:« قرار نیست تغییری در پرسپولیس به‌وجود بیاید.»

در تمرین دیروز یک اتفاق حاشیه‌ای هم رخ داد و در هنگام دویدن بازیکنان اصلی، مجتبی شیری و علیرضا محمد با یکدیگر درگیری پیدا کردند. ظاهرا ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که محمد در آغاز تمرین که در غیاب دایی و با حضور حسین عبدی انجام شد، این بحث را باز کرده که مدافعان میانی مقصر هستند . این جمله با واکنش شیری مواجه شده و دیگری میان آنها بالا می‌گیرد. این در حالی بود که عبدی در گوشه‌ای از زمین مشغول گفت‌وگو با سپهر حیدری بود و دخالتی در ماجرا نداشت.

ظاهرا بین این دو کلماتی درباره شیث رضایی و کسانی که در اخراج او نقش داشتند هم مطرح شده است که البته این مجادله با دخالت مازیار زارع، علیرضا حقیقی و یکی دو بازیکن دیگر به پایان می‌رسد. در این بین دایی در تمرین حضور پیدا کرد و دقایقی با محمد به گفت‌وگو پرداخت. سپس مازیار زارع فراخوانده شد و دقایقی با دایی صحبت کرد.

پس از این موضوع و با توجه به اینکه خبرنگاران در محل تمرین بودند این دو بازیکن با یکدیگر دویدند تا حاشیه‌ها تمام شود. تمرین پرسپولیس در شرایطی انجام شد که دایی هم نطق مفصلی برای بازیکنان انجام داد و از آنها به‌شدت گله کرد. دایی در بخشی از حرف‌هایش از بازیکنان خواست که فقط به این سؤال جواب دهند که چطور گذاشتند خسرو حیدری با دروازه‌بان پرسپولیس تک به تک شود. دایی از شرایط فعلی پرسپولیس به‌شدت نگران است و باید دید چه روزهایی در انتظار او خواهد بود.

کد خبر 122026

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز