شنبه ۶ آذر ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: ایلنا: کریم باقری که قرار بود برای روشن شدن تکلیفش با حبیب کاشانی ملاقات کند، اما وی به باشگاه پرسپولیس نرفت.

کریم باقری

 به گزارش ایلنا باقری پنج روزی است که در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی‌کند و گفته می‌شود دلیل این کار او ناراحتی از نیمکت‌نشینی است. این موضوع را محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس هم در برنامه تلویزیونی نود تایید کرد اما سایت باشگاه پرسپولیس دلیل غیبت باقری را بیماری مادرش عنوان کرده است.

در همین رابطه قرار بود کریم باقری ساعت 13 امروز شنبه به باشگاه پرسپولیس برود و با حبیب کاشانی سرپرست این باشگاه در مورد آینده‌اش صحبت کند که خبرهای رسیده از باشگاه پرسپولیس حاکی است او در این ملاقات حاضر نشده است. باشگاه پرسپولیس هنوز در رابطه با این اقدام باقری اعلام موضع نکرده اما منابع نزدیک به باشگاه خبر می‌دهند که باقری پیغام داده که هر چه زودتر برای او بازی خداحافظی بگذارند. البته چند وقت قبل علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی این باشگاه از برگزاری بازی خداحافظی برای باقری خبر داد که خود باقری با این موضوع مخالفت کرد اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط موجود کاپیتان پرسپولیس را متقاعد کرده تا بازیگری را کنار بگذارد.

در حال حاضر گفته می‌شود کریم باقری همچنان در تبریز به سر می‌برد و مشخص نیست کی به تهران برمی‌گردد. او پاسخ تلفن‌هایش را هم نمی‌دهد تا مشکل به وجود آمده پیچیده‌تر از این نشود.

کد خبر 121713
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز