مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سوسن حاجی پور و سمانه شش‌پری از اعضای تیم تکواندوی ایران امروز پنجشنبه 27 آبان مدال گرفتند

سوسن حاجی پور که دور اول استراحت داشت در اولین مبارزه خود آوالا از فیلیپین را 7 بر یک برد و در مرحله بعد حریف دیمیتریوا از قزاقستانی شد.

او در این مرحله توانست با نتیجه 8 بر6حریف خود را شکست دهد.اعتراض مربی ایرانی به ضربه چرخشی سوسن حاجی پور در راند سوم پذیرفته نشد؛ اما در حالی که مبارزه با نتیجه 6 بر 6 مساوی پیش می رفت تکواندوکار ایران در لحظات آخر 2 امتیاز گرفت و برنده شد. در پایان نماینده ایران به خاطر این پیروزی سجده شکر به جای آورد.

این تکواندوکار برای راهیابی به فینال مقابل یوهو چینی قرار گرفت. در وقت قانونی دو تکواندوکار نتوانستند امتیازی کسب کنند و در وقت طلایی نیز این حریف چینی بود که به برتری رسید. این سومین مدال برنز زنان تکواندوکار ایران بود که به دست آمد.

medal women

سمانه شش‌پری بعد از یک دور استراحت کوروبکو از تاجیکستان را 6 بر 2 شکست داد و حریف تارمان اردنی در مرحله یک چهارم نهایی شد. او در این دیدار با نتیجه 15 بر 6 به برتری رسید و گام به دور نیمه نهایی گذاشت.در این دیدار مربی ایران 2 بار اعتراض کرد که بار اول مورد قبول قرار گرفت اما دومین بار رد شد.

شش پری در مرحله بعد مقابل نگوئن از ویتنام شکست خورد و با کسب مدال برنز به کار خود خاتمه داد. سارا خوش جمال فکری روز گذشته به مدال برنز بانوان دست یافته بود.

کد خبر 120990

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز