پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پرسپولیس در آغاز دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر در برابر مس کرمان تن به شکست داد.

zobahan

در ادامه هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال مس کرمان با تک گل نبی‌الله باقری‌ها که در دقیقه دوم به ثمر رسید پرسپولیس را از پیش‌رو برداشت تا به روند رو به رشدش ادامه دهد. مس پس از باخت به ملوان در هفته سوم تا به حال به هیچ تیمی نباخته است.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا حقیقی، سید جلال اکبری(از دقیقه 53 مجتبی شیری)، علیرضا نورمحمدی، سپهر حیدری، علیرضا محمد، مازیار زارع، حسین بادامکی( از دقیقه 84 سعید حلافی)، امیر حسین فشنگچی، محمد نوری، هادی نوروزی، اشپتیم آرفی( از دقیقه 70 کریم باقری) / سرمربی: علی دایی

ترکیب مس کرمان: علیرضا قدیری، نبی الله باقری‌ها، پیروز قربانی، فرهاد سالاری، میلاد فخرالدینی، فرزاد حسین‌خانی، مصطفی سیفی( از دقیقه 85 آندره دیاز)، ادینهو، احمد حسن‌زاده( شجاع خلیل‌زاده)، قاسم دهنوی، فراز فاطمی( از دقیقه 77 پائولو زالترون) / سرمربی: صمد مرفاوی

در این بازی علیرضا نورمحمدی در دقیقه 54 با کارت قرمز هدایت‌الله ممبینی از بازی اخراج شد تا پرسپولیس دقایق باقی مانده را با ده نفر بازی کند.

با این پیروزی مس با 26 امتیاز و تا پیش از دیدارهای فردا به مکان سوم جدول رسید. این برای نخستین بار است که صمد مرفاوی توانسته تیم علی دایی را شکست دهد.

در پایان این بازی درگیری نسبتا شدیدی بین بازیکنان دو تیم رخ داد که ممبینی با کارت زرد مازیار زارع را جریمه کرد. در این بازی بادامکی و علیرضا محمد هم از داور کارت زرد گرفتند.

در آخرین دقایق بازی صحنه مشکوکی در محوطه هجده قدم مس رخ داد که ممبینی اعتقادی به پنالتی نداشت. این تصمیم داور با اعتراض شدید بازیکنان پرسپولیس همراه شد.

League table

حاشیه های دیدار مس کرمان و پرسپولیس

* چهار پنجم سکوهای ورزشگاه در اختیار هواداران تیم مس کرمان قرار دارد و سکوهای پشت دروازه ضلع جنوبی به پرسپولیسی‌ها اختصاص داده شده است.

* اسکوبورد ورزشگاه از ابتدا روشن و تماشاگران می‌توانستند این بازی را از آن تماشا کنند.

* در ابتدای مسابقات صمد مرفاوی و کادر فنی مس به سمت علی دایی و نیمکت پرسپولیس رفتند و با آنها دیدار کردند. البته صمد مرفاوی سرمربی مس به سمت کریم باقری رفت و برای دقایقی با او صحبت کرد.

* در ابتدای مسابقه صمد مرفاوی به شدت از سوی تماشاگران ورزشگاه تشویق شد که در این زمان هواداران پرسپولیس هم علی دایی را تشویق کردند.

* در اکثر دقایق مسابقه پس از اتفاقاتی که نزدیک دروازه تیم مس رخ می‌داد ساکت الهامی مربی این تیم که در طول بازی در کنار خط طولی زمین قرار داشت با حرکات عجیب به عملکرد بازیکنان و در مواردی داور اعتراض می‌کرد که داور چهارم چندین بار به وی تذکر داد و در نهایت در دقایق پایانی اخراج شد.

* علی دایی در جریان این بازی بارها علیرضا محمد و محمد نوری را به سمت خودش فرا خواند و نکات فنی را به آنها گوشزد کرد.

* پس از خطای مشکوک که در دقیقه 33 توسط علیرضا قدیری دروازه بان مس کرمان روی هادی نوروزی انجام شد بازیکنان پرسپولیس به این موضوع اعتراض کردند اما علی دایی واکنشی به این اتفاق نشان نداد. وی حتی پس از اخراج نورمحمدی مدافع تیمش در دقیقه هشتم نیمه دوم مسابقه بازیکنان و کادر فنی این تیم را به آرامش دعوت کرد که این اتفاقات بسیار جالب توجه بود. خود دایی هم در طول بازی آرام بود.

* نجار استاندار کرمان با لباس تیم مس در ورزشگاه حاضر و با نشستن در بین تماشاگران این دیدار را از نزدیک تماشا کرد. وی در بین دو نیمه با حضور در کنار زمین هدایایی را به مسئولان برگزارکننده مسابقه، عوامل نیروی انتظامی و مسئولان دیگر اهدا کرد.

* در بین دو نیمه نماز جماعت در نمازخانه ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد که در این مراسم حبیب کاشانی و نجار استاندار کرمان برای دقایقی با یکدیگر گفتگو کردند.

* در بخش‌های مختلف ورزشگاه بنرهایی با شعار خلیج همیشگی فارس نصب شده بود.

* برخی تماشاگران حاضر در ورزشگاه شهید باهنر کرمان با اعتراض به بلیت فروشی این دیدار اعلام کردند که بلیت های دو هزار تومانی را به قیمت چهار هزار تومان خریداری کرده‌اند

کد خبر 120467

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز