گروه شهری: حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی با تکذیب هرگونه انتقاد نسبت به عملکرد شهرداری تهران در زمینه ساخت و رسیدگی به مشکلات مساجد که از سوی برخی سایت‌های اینترنتی به نقل از وی مطرح شده بود، تصریح کرد:

دیدم در سایت‌ها برداشت‌های غلطی از صحبت‌های بنده صورت گرفته است. آنها باید بروند و خودشان را اصلاح کنند و اگر اشتباه کرده‌اند عذرخواهی کنند. شهردار تهران امسال در هیأت داوران همایش ستاد اقامه نماز در بیرجند برنده جایزه نیز شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی صبح دیروز در برنامه «صبح بخیر ایران» که از شبکه سراسری سیما پخش شد، ضمن ارائه توضیحاتی در مورد ویژگی‌های مساجد خوب در کشور، به اخباری که چندی پیش از سوی برخی سایت‌های اینترنتی با مضمون انتقاد وی از شهرداری تهران در مورد ساخت و رسیدگی به مشکلات مساجد در شهر تهران عنوان شده بود اشاره کرد و گفت: اخیرا شهرداری تهران براساس آنچه مقام معظم رهبری فرموده‌اند «مردم، شهرداری‌ها، دستگاه‌های دولتی، هم ملت و هم دولت و هم شهرداری هریک باید سهم خودشان را ایفا کنند»،‌ کارهای خوبی می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی تصریح کرد: آنچه ما گفتیم همه شهرداری‌ها بود؛ مراد من شهرداری شهری خاص نبود یا شهردار خاصی هم نبود. ما گفتیم شهرداری‌ها، که در سایت‌ها اینطور گفتند که شهرداری تهران و امیدوارم که اشتباه کرده باشند. وی با تکذیب هرگونه انتقادی که از سوی وی در مورد اقدامات شهرداری در زمینه ساخت مساجد مطرح شده بود، افزود: شهردار تهران امسال در هیات داوران همایش ستاد اقامه نماز در بیرجند برنده جایزه نیز شد.

کد خبر 119611

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز