چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت یاهو در حال ایجاد طراحی جدید برای سرویس ایمیل خود است. این اولین تغییر اساسی از سال 2005 برای 279 میلیون کاربر این سرویس خواهد بود.

yahoo mail redesign

به گزارش بی‌بی‌سی، محور اصلی این تغییرات اضافه کردن دسترسی بیشتر به رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است. به این ترتیب کاربران می‌توانند از داخل صفحه وب ایمیل یاهوی خود به سایت‌های شبکه اجتماعی نظیر فیس‌بوک و توییتر محتوا ارسال کنند.

 از دیگر تغییرات این سرویس پیشرفته شدن قابلیت ارسال پیام فوری و اس‌ام‌اس است. یاهو می‌گوید تغییرات ایجاد شده سرعت یاهومیل (Yahoo Mail) را دو برابر سرعت Gmail‌ و Hotmail‌ خواهد کرد.

 کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از ابزار جدیدی که در داخل وب‌سایت ایمیل یاهو اضافه شده‌ فیلم و عکس از سایت‌های Flickr، Picasa و Youtube‌ مشاهده کنند.

 دیو مک‌دوول، مدیر ارشد یاهومیل می‌گوید: "مردم هر ماه 30 میلیارد دقیقه از وقت خود را در سرویس ایمیل یاهو صرف می‌کنند. یاهومیل محصول با اهمیتی برای کاربران است و تغییراتی که این بار ایجاد خواهد شد مهم‌ترین به‌روزرسانی در 5 سال اخیر است."

 یاهو همچنین ابزار فیلتر کردن ایمیل‌های ناخواسته و هرزنامه خود را تقویت خواهد کرد و ابزاری برای اولویت بندی ایمیل‌ها نیز ایجاد خواهد کرد که پیشتر گوگل از این ابزار در سرویس ایمیل خود به عنوان Priority Box  استفاده کرده‌بود.

کد خبر 119294

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز