همشهری آنلاین: عوامل بمب گذاری مسجد جامع زاهدان دستگیر شدند.

مسجد جامع زاهدان

به گزارش واحد مرکزی خبر، دادستان عمومی وانقلاب زاهدان گفت چهار نفر از عوامل بمب گذاری مسجد جامع با تلاش نیروهای امنیتی دستگیر شده‌اند.

محمد مرزیه گفت: این افراد نقش موثری در خصوص انتقال 2 عامل انتحاری از آن سوی مرز به داخل استان سیستان و بلوچستان و تهیه جلیقه های انتحاری ومواد منفجره وهمچنین اسکان عوامل انتحاری داشته اند.

دادستان عمومی وانقلاب زاهدان افزود این افراد اعتراف کرده اند که تحریکات دشمنان انقلاب واسلام در آن سوی مرز در زمینه اختلاف افکنی بین شیعه وسنی وهمچنین تبلیغات مسموم داخل استان سیستان و بلوچستان در ارتکاب جنایت نقش مهمی داشته است .

محمد مرزیه همچنین گفت عوامل شهادت شهید شهرکی( یکی از شهر وندان ربوده شده زاهدانی) وپرسنل راهور استان سیستان و بلوچستان دستگیر شده اند که پرونده عوامل شهادت شهید شهرکی تحت عنوان محاربه و فساد فی الارض در دادسرای زاهدان باقرار مجرمیت بسته وبه دادگاه فرستاده شده است اما حکم پرونده عوامل پرسنل راهور صادر شده وبه محض قطعیت اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون توطئه هاوفتنه هایی را خنثی وپشت سر گذاشته است خطاب به سران گروهک تروریستی گفت عملیات انتحاری کور آنها /اراده مردم را در پشتیبانی از نظام واتحاد و وحدت مصم تر خواهد کرد

دادستان عمومی وانقلاب زاهدان با اشاره به اینکه تعداد زیادی از اعضا گروهک تروریستی دست از شرارت برداشته اند وتسلیم نظام شده اند وتعدادی هم در مجازات انها تخفیف داده شده وتبعید خواهند شد گفت اگر عوامل گروهک همچنان افکار پلید وشیطانی در سر داشته باشند ان دسته از افرادی که نیروهای امنیتی وانتظامی انها را دستگیر کردند وتخفیف در مجازات انها داده شده تخفیف مجازات حذف وبه اعدام محکوم خواهند شد

وی ازعوامل این گروهک خواست خود را تسلیم نظام کنند واز رافت نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند شوند.

کد خبر 118878

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز