همشهری آنلاین: یک اتحادیه غیرانتفاعی برای "نسل سالم‌تر" ماه اکتبر را به عنوان "ماه بین‌المللی پیاده‌روی به سوی مدرسه" تعیین کرده است.

walk to school

به گزارش هلث‌دی نیوز این اقدام را "اتحاد برای نسل سالم‌تر" که بوسیله انجمن قلب امریکا و بنیاد ویلیام جی کلینتون  برای مقابله با چاقی کودکان بنیانگذاری شده است، اعلام کرده است.

هدف تعیین ماه اکتبر بوسیله این اتحادیه به عنوان ماه بین‌المللی پیاده‌روی به سوی مدرسه تشویق کودکان به انجام فعالیت‌های جسمی روزانه و برگزیدن عادات سالمی مانند پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری است.

این اتحادیه برای رسیدن به این هدف، توصیه‌هایی را ارائه می‌کند تا تجربه پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری به سوری مدرسه راحت، سرگرم‌کننده و ایمن باشد.

برای مثال از والدین خواسته می‌شود، ابتدا مسیر منتهی به مدرسه را وارسی کنند تا مطمئن شوند این مسیر برای پیاده‌روی بی‌خطر است، و تابلوها و چراغ‌های راهنمایی به اندازه کافی در آن وجود دارند.

همچنین والدین می‌تواند به همراه کودکان‌شان به سوی مدرسه پیاده‌روی کنند، و به این ترتیب زمان‌ بیشتری را می‌توانند با هم بگذرانند و این کار همچنین شیوه مناسبی برای الگوسازی است تا اطمینان حاصل شود کودکان به توصیه یک ساعت فعالیت جسمی در حد متوسط در روز عمل می‌کنند.

کد خبر 118073

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز