همشهری آنلاین: سخنگوی ستاد استقبال مردمی از مقام معظم رهبری در قم اظهار داشت: ستاد استقبال مردمی از مقام معظم رهبری از امروز آغاز به کار کرده است و به دنبال آن هستیم تا هر خانه در قم به یک ستاد استقبال مردمی از ولی امر مسلمین تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایسنا ، حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری سخنگوی ستاد استقبال مردمی از رهبر فرزانه انقلاب در نشستی خبری در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این ستاد با همکاری اقشار مردم و هم‌چنین گروه‌ها و ارگان‌ها با محوریت جبهه پیران خط امام و رهبری و همچنین مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری در استان قم تشکیل شده است.

ذاکری با بیان اینکه بیش از 20 تشکل فعال در استان قم در این ستاد فعالیت می‌کنند، خاطر‌نشان کرد: ستاد استقبال مردمی از مقام معظم رهبری از امروز آغاز به کار کرده است و به دنبال آن هستیم تا هر خانه در قم به یک ستاد استقبال مردمی از ولی امر مسلمین تبدیل شود.

وی به برنامه‌های این ستاد اشاره کرد و افزود: هم اکنون مقدمات استقبال از رهبری فراهم شده است که نمایش برکات و آثار سفر رهبری در دوره‌های گذشته از جمله مهمترین فعالیت‌های این ستاد است.

سخنگوی ستاد استقبال مردمی از مقام معظم رهبری اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع ولایت فقیه در حکومت اسلامی و عصر حاضر تلاش می‌شود تا این امر در قالب جزوات و سخنرانی‌هایی تبیین شود.

وی با بیان اینکه این ستاد به منظور هم افزایی ظرفیت‌های موجود دراستان و همچنین عدم اجرای کارهای موازی در این زمینه تشکیل شده است، گفت: دفتر مرکز ستاد در خیابان شهدا بوده و 4 ستاد اصلی به همراه 10 ستاد فرعی در مناطق مختلف شهر قم و همچنین بخش‌های استان دایر خواهد شد.

پرشورترین استقبال از مقام معظم رهبری را شاهد خواهیم بود

فرمانده انتظامی استان قم نیز درهمین رابطه گفت: آمادگی لازم برای استقبال پرشور مردمی از مقام معظم رهبری در سفر معظم‌له به قم، فراهم شده است.

سردار "مهدی توکلی"، در گفت‌وگو باایسنا، با اشاره به سفر قریب‌الوقوع مقام معظم رهبری به قم، اظهار داشت: نیروهای امنیتی استان از 45 روز قبل، از سفر مقام معظم رهبری به استان قم مطلع بودند و در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت و هماهنگی‌های لازم بین نیروی انتظامی استان، وزارت اطلاعات، سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) و همچنین سپاه ولی‌امر انجام شد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر هیچ گونه مسأله امنیتی در استان وجود ندارد و آمادگی لازم برای استقبال پرشور مردمی از مقام معظم رهبری فراهم شده است.

توکلی در ادامه با بیان اینکه ارتباط ما با مقام معظم رهبری دو نوع ارتباط است، عنوان کرد: یک ارتباط، ارتباط مرید و مراد و همچنین مقلد و مرجع است و و ارتباط دیگر ارتباط یک سرباز و فرمانده است.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: قطعا وقتی فرمانده یک سرباز وارد شهر می‌شود، سرباز از این دیدار خوشحال می‌شود و سعی می‌کند آنچه که در توان دارد در جهت رضایت فرمانده به کار گیرد.

توکلی افزود: من این نعمت بزرگ را لطف خدا می‌دانم که در طی سال‌های خدمتم در نیروی انتظامی، برای چندیم بار است که به عنوان فرمانده انتظامی یک استان، میزبان مقام معظم رهبری بوده‌ایم و سفر مقام معظم رهبری را یک نعمت بزرگ می‌دانم که از هم اکنون شاهد برکات فراوان آن در استان هستیم.

وی در خصوص پیش‌ بینی استقبال مردم قم از مقام معظم رهبری در این سفر، اظهار داشت: استقبالی که مردم قم از مقام معظم رهبری در این سفر انجام می‌دهند، با هیچ استان دیگری قابل مقایسه نخواهد بود.

فرمانده انتظامی استان قم ، ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم که همه مردم اعم از پیر و جوان، زن و مرد، حوزویان و دانشگاهیان در این استقبال حضور داشته باشند و استنباط بنده نیز از این استقبال بدین گونه است که پرشورترین استقبال را در تاریخ انقلاب اسلامی از مقام معظم رهبری در این سفر شاهد باشم.

 

 

کد خبر 118020
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز