یکشنبه ۳ دی ۱۳۸۵ - ۱۳:۲۱
۰ نفر

گروه ادب و هنر: 9 نمایش این هفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش واحد اطلاع‌رسانی مجموعه تئاتر شهر، در این هفته و در تالار اصلی نمایش «دنیای دیوانه دیوانه دیوانه» به کارگردانی بهزاد فراهانی ساعت 30/18 به روی صحنه می‌رود. در تالار چهارسو نمایش «نوای اسرارآمیز» نوشته اریک امانوئل اشمیت ساعت 19 به کارگردانی سهراب سلیمی به روی  صحنه می‌رود.در تالار قشقایی نیز نمایش «شوایک» نوشته و کار کوروش نریمانی ساعت 18 و «مرگ فروشنده» نوشته آرتور میلر به کارگردانی نادر برهانی مرند ساعت 45/19 میزبان علاقه‌مند به تئاتر است.


در تالار سایه هم دو نمایش به روی صحنه رفته است. نمایش «تهران- پرندک» نوشته مهرداد رایانی مخصوص به کارگردانی سپیده نظری‌پور ساعت 18 به روی صحنه خواهد رفت. این در حالی است که در همین تالار نمایش «آن که گفت آری، آن که گفت نه»، نوشته و کار مهرداد رایانی مخصوص ساعت 30/19 پذیرای دوستداران به تئاتر خواهد بود.

در تالار کوچک هم نمایش «سکوت میراث تبار من است» نوشته مهشید ابراهیمیان و کارگردانی علیرضا اولیایی ساعت 20 به روی صحنه می‌رود.لازم به ذکر است اولین دوره برنامه فصلی کارگاه نمایش هم تا یازدهم ساعت‌های 17 و 20 در آتلیه شماره یک کارگاه نمایش برگزار خواهد شد.

کد خبر 11734

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز