همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال کشورمان نخستین دیدار خود در رقابت‎های 2010 قهرمانی جهان را در شرایطی به مصر واگذار کرد که شاگردان حسین معدنی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و نمایش ضعیفی داشتند.

والیبال

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم ملی والیبال کشورمان مقابل مصر عصر امروز شنبه  3 مهر در چارچوب روز نخست مسابقات قهرمانی جهان در استادیوم 11200 نفری مدیولانوم فوروم شهر میلان برگزار شد و طی آن نماینده کشورمان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب حریف آفریقایی خود شد.

در این دیدار تیم ملی کشورمان گیم اول را 25 بر 21 به حریف خود واگذار کرد و در گیم دوم نیز با نتیجه 25 بر 17 مغلوب قهرمان آفریقا شد. در گیم سوم نیز تیم ایران با نتیجه 25 بر 21 مغلوب حریف خود شد. در این بازی بازیکنان تیم ملی عملکرد خوبی نداشتند و بازی کند و پراستباهی را به نمایش گذاشتند.

شاگردان حسین معدنی در حالی نتیجه این بازی را واگذار کردند که آخرین دیدار خود مقابل مصر را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند. پیروزی مقابل مصر سال گذشته در چارچوب مسابقات جام بزرگ قهرمانان رقم خورد.

تیم ملی والیبال یکشنبه 4 مهر  دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را مقابل ژاپن برگزار می‎کند. این بازی ساعت 18:30 برگزار خواهد شد. آخرین تقابل دو تیم مربوط به فینال رقابت‎های جام ملت‎های 2009 آسیا می‎شود که طی آن نماینده کشورمان متحمل شکست شد.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان تا 18 مهرماه در ایتالیا پیگیری خواهد شد. این چهارمین حضور ایران در این رقابت‌هاست. ضمن اینکه برزیل مدافع عنوان قهرمانی است. تیم ایران از ابتدای حضورش تاکنون در مسابقات جهانی به پیروزی نرسیده و طلسمی 40 ساله در نبردن دارد.

کد خبر 116881
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز