همشهری آنلاین: سرپرست باشگاه استقلال گفت: مجیدی متعلق به خودش نیست و اگر تیم ملی احساس نیاز کند او را برمی‌گردانیم.

majidi

علی فتح‌الله زاده در باره تصمیم فرهاد مجیدی در خصوص خداحافظی از تیم ملی به خبرگزاری فارس گفت: این مسئله از دو منظر قابل توجه است. فرهاد مجیدی در اوج آمادگی خود از فوتبال ملی خداحافظی کرد تا راه برای جوان ترها باز شود. نمی توان به راحتی از کنار این مسئله گذشت. بازیکنانی هستند که تا زمانی که کنار گذاشته نشوند از تیم ملی نمی‌روند اما فرهاد مجیدی برای بازی کردن جوان‌ترها این تصمیم را گرفت که قابل تقدیر است اما منظر دیگر این است که اگر احساس کنیم تیم ملی به این بازیکن نیاز دارد حتما با قطبی صحبت می‌کنم و مجیدی را به تیم ملی باز می‌گردانم.


وی در خصوص عدم علاقه مجیدی برای حضور در تیم ملی نیز اظهار داشت: فرهاد مجیدی سرباز این فوتبال و تیم ملی است. او شب قبل از بازی به من گفت که می‌خواهد چنین چیزی را اعلام کند و من هم به او گفتم این کار را نکند. نمی‌دانم چرا چنین تصمیمی گرفته و اصلا نمی‌دانم این تصمیم خود اوست یا کسی به او این توصیه را کرده است. مجیدی متعلق به خودش نیست. همه ما سرباز این فوتبال هستیم و اگر وظیفه‌ای به او داده شده باید انجام دهد. به هر حال باید با خودش در این خصوص صحبت کنم.

مظلومی: مجیدی با خداحافظی از تیم ملی مرا غافلگیر کرد


پرویز مظلومی در مورد خداحافظی کاپیتان تیمش از تیم ملی تاکید کرد: فرهاد مجیدی من را غافلگیر کرد. فکر نمی‌کردم بخواهد از تیم ملی خداحافظی کند. شاید اگر تصمیمش را به من می‌گفت کاری می‌کردم.


مظلومی در مورد این که آیا قصد ندارد مجیدی را از تصمیمش منصرف کند و خداحافظی‌اش به دلیل حاشیه‌های اخیر تیم ملی است گفت: او تصمیم خود را گرفته و من نمی‌دانم شما در مورد چه حاشیه‌های صحبت می‌کنید، فقط می‌دانم تیم ملی باید با نفرات اصلی‌اش به غرب آسیا برود زیرا خودم نیز یک بار تیم ملی را به آنجا برده‌ام.

 

کد خبر 116285
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز