همشهری آنلاین: قائم‌مقام قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز جامعه قرآنی کشور نسبت به اقدام موهن عناصر افراطی در هتک حرمت قرآن کریم، 23 شهریورماه به صورت هم‌زمان در 12 استان از ساعت 16 خبر داد.

قرآن

حجت‌الاسلام و المسلمین «حمید محمدی» قائم‌مقام قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) ضمن اعلام این خبر گفت: در پی هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم در کشور آمریکا، تجمع بزرگ قرآنیان کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به همت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور این تجمع اعتراض‌آمیز عصر فردا، سه‌شنبه، 23 شهریورماه، هم‌زمان با تهران در 12 استان کشور از ساعت 16 با حضور فعالان، قاریان، حافظان و استادان قرآنی در بخش‌های مختلف برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: این مراسم در تهران در میدان فلسطین برگزار می‌شود که طی آن یکی از مقامات کشوری سخنرانی خواهد کرد و شعارهایی به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی سر داده می‌شود.

قائم‌مقام قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: در پایان این تجمع اعتراض‌آمیز بیانه‌ای نیز در محکومیت اقدام موهن هتک حرمت قرآن کریم از طرف جامعه قرآنی کشور صادر می‌شود.

کد خبر 116006
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز