همشهری آنلاین: پانزده روز پس از انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران که با پیروزی اءتلاف شش ناشر همراه بود ، ترکیب و سمتهای هیات مدیره دوره نهم این نهاد صنفی شناخته و حسن کیائیان به ریاست اتحادیه برگزیده شد.

جعفر همایی ، مدیر نشر نی که در این ترکیب دبیری اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران را برعهده دارد، ضمن اعلام این خبر به همشهری آن لاین از انتخاب علیرضا رمضانی ( مدیر نشر مرکز) به عنوان نایب رئیس اتحادیه خبر داد و گفت : آقای رضا یکرنگیان( مدیر انتشارات خجسته ) به عنوان بازرس و محمد علی جعفریه ( مدیر نشر ثالث) به عنوان خزانه دار اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران انتخاب شدند.

نهمین دوره انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران یکم خرداد با حضور 282 عضو این اتحادیه برگزار ودر همان مرحله اول اعضای هیات مدیره انتخاب شدند که پیش بینی می شود با توجه به نبود اعتراضی دراین مدت نسبت به برگزاری انتخابات ، تایید نهایی آن از سوی وزارت بازرگانی هم صورت بگیرد.

ائتلاف شش ناشر که بابک تختی ( مدیر انتشارات قصه) هم به عنوان عضو علی البدل در جمع آنها حضور دارد ، پیش از انتخابات برنامه ای 18 ماده ای را منتشر کردند که در آن ضمن اشاره به مشکلات  موجود در چرخه نشر وعده پی گیری مجدانه برای حل آنها را دادند. دراین برنامه تمامی مشکلات نشر در سه حوزه تولید ، توزیع و خوانندگان کتاب به شکلی کارشناسانه مورد بررسی قرار گرفته بود.

کد خبر 116

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز