همشهری آنلاین: منوی استارت در ویندوز 7 حاوی موتور جستجویی برای یافتن اسناد و فایل‌ها روی رایانه شماست، اما فقط با چند کلیک می‌توانید کارکرد دسترسی به اینترنت و جستجو در گوگل (Google) یا بینگ (Bing) را به آن اضافه کنید.

windows

خبرگزاری آلمان از برلین گزارش داد، این کارکرد به صورت پیش‌فرض غیرفعال است، برای فعال کردن آن، منوی استارت را باز و تایپ کنید:  gpedit.msc.حالا اینتر بزنید و می‌بینید که ویرایشگر راهنمای گروه محلی (Local Group Policy Editor) باز می‌شود.

از اینجا در سمت چپ زیر عنوان پیکربندی کاربر (User Configuration)، پوشه Administrative Templates را باز و سپس منوی استارت و نوار ابزار را انتخاب کنید. سمت راست، روی گزینه Add Search Internet link to Start Menu دو بار کلیک کدره و سپس روی گزینه Enabled در جعبه‌ای که مقابل‌تان باز می‌شود، کلیک کنید. در آخر OK را بزنید.[7 نکته که باید درباره ویندوز 7 بدانید]

وقتی این کار را انجام دادید، منوی استارت را باز کنید و هر عبارتی را که در یک موتور جستجو ممکن است دنبال آن بگردید را در آن تایپ کنید. درست بالای محل تایپ جستجو یک گزینه با عنوان Search the Internet را خواهید دید.

روی آن کلیک کنید تا پنجره وب شما فعال شده و فورا نتایجی را که به دنبالش بودید، برای‌تان نمایش دهد

کد خبر 115010
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز