همشهری آنلاین: روزنامه همشهری از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و به‌وی‍ژه دکتری مرتبط با روزنامه‌نگاری حمایت می‌کند.

این خبر را دکتر حسن نمک‌دوست تهرانی مدیر مرکز آموزش همشهری اعلام کرد.

دکتر حسن نمک‌دوست تهرانی گفت روزنامه همشهری از پایان‌نامه‌های دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با روزنامه‌نگاری حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس مدیر مرکز آموزش روزنامه همشهری در چهارمین نشست این مرکز با عنوان «روزنامه‌نگاری شهروندی» افزود: پژوهش‌ها و تحقیقات میدانی دانشجویان در ارتباط با روزنامه‌نگاری و در دید کلان‌تر روزنامه‌نگاری شهروند مدار مورد حمایت همشمهری قرار خواهد گرفت.

نمک‌دوست همچنین با اشاره به این مطلب که تا کنون این معاونت چهار نشست در زمینه افزایش سطح آگاهی مردم از علم روزنامه‌نگاری با موضوعات مرتبط برگزار کرده است، گفت: امیدواریم تا پایان سال این تعداد نشست به 6 مورد افزایش یافته و از سال آینده هر ماه شاهد برگزاری آن باشیم.

وی همچنین ادامه داد: همه علاقه‌مندان به علم روزنامه‌نگاری می‌توانند موضوعات مورد علاقه خود را با این معاونت مطرح کرده تا در برگزاری مابقی نشستهای این معاونت این علایق لحاظ شود.

مدیر مرکز آموزش روزنامه همشهری همچنین با اعلام این خبر که انتشاران همشهری آمادگی نیز چاپ کتاب‌ها در زمینه علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری را دارد، گفت: در کنار این اقدام وب‌سایت تخصصی آموزش روزنامه‌نگاری همشهری نیز راه‌اندازی خواهد شد.

نمک‌دوست در گفت‌وگویی با همشهری آنلاین نیز توضیح داد که به زودی اولویت‌های مرکز آموزش برای حمایت از پایان‌نامه‌های دکتری و کارشناسی ارشد دانشجویان اعلام می‌شود.

کد خبر 11471

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز