چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۸۵ - ۱۱:۵۰
۰ نفر

همشهری‌ آنلاین: «ناصرعبدالهی» خواننده معروف پاپ که کمتر از یک ماه در جدال میان مرگ و زندگی بود، در نهایت بوسه برمرگ زد و ترانه خداحافظی با دنیای فانی خواند و به دیار باقی شتافت.

به گزارش همشهری آنلاین عبد اللهی ظهر امروز( چهارشنبه 29 آذر) به دلیل مشکلات قبلی که برای کلیه هایش به وجود آمده بود ، در بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران  دار فانی را وداع گفت .

 خبرگزاری فارس در گزارشی ازآخرین وضعیت عبداللهی نوشت که روز گذشته ( 28 آذر) «امیدوار رضایی» رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از این هنرمند دیداری به عمل آورد و گفت که  علت به کما رفتن وی ضربه وارده به سر بر اثر زمین خوردگی است .

 این خواننده شناخته شده پاپ  بامداد سوم آذر ماه در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس به دلیل مشکل کلیوی و از کار افتادن کلیه‌ بستری شد و سپس به کما رفت و بعد از چند روز به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل و در بخش ICU این بیمارستان بستری شد .

تلاشهای پزشکان برای بهبودی وی به انجامی نرسید تا اینکه وی را به تهران انتقال دادند.
«ناصر عبداللهی» دی ماه 49 در محله مسجد بلال بندرعباس متولد شد. وی فرزند سوم خانواده بود و چهار فرزند به نام‌های نوید، نازنین، نامی و نینا دارد.

عبداللهی در خوانندگی موسیقی پاپ از صدایی خاص خود برخوردار بود و در میان موج خوانندگانی که از صداهای مشابه خوانندگان معروف پیش از انقلاب تقلید می کردند ، وی کمتر دراین وادی قدم زد و سعی کرد فضایی خاص خود را در موسیقی پاپ ایجاد کند.

شاید یکی ازدلایل توفیق واستقبال مخاطبان از آثار خوانده شده توسط این خواننده نامی موسیقی پاپ همانا استقلال صدایی وی بود. معروفترین کار عبدالهی که اسباب شهرت وی را هم فراهم آورد ترانه ناصریا بود . اما این خواننده ترانه ای هم برای حضرت فاطمه خواند که از جمله زیباترین قطعات وی در دوران کاری کوتاهش به شمار می آید.

هنوز درباره زمان تشییع پیکر این هنرمند خبری انتشارنیافته است ، اما پیش بینی می شود که روز پنجشنبه یا روز شنبه پیکر وی از مقابل تالار وحدت تشییع شود.

کد خبر 11454

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز