گروه شهری: شهردار منطقه12 تهران مسئولان میراث فرهنگی را درباره ساخت ‌و ‌ساز‌ها و مرمت‌های صورت گرفته در بازار به مناظره دعوت کرد و گفت: مسئولان بیایند با هم مناظره کنیم؛ چرا اینگونه صحبت می‌کنند که انگار یک مشت جانی به جان بازار افتاده‌اند؟

نادر کرمی به بازدید تعدادی از خبرنگاران سازمان میراث فرهنگی از محدوده بازار اشاره کرد و افزود: این اقدام بسیار خوب است ولی حرف‌هایی که از سوی مسئولان میراث فرهنگی زده شد، درست نبود.

شهردار منطقه12 به خبرگزاری فارس گفت: نمی‌دانم علت مقاومت‌هایی که میراث فرهنگی در بازار انجام می‌دهد چیست!‌ ما همین الان اعلام می‌کنیم اگر مسئولان میراث حرف و طرحی دارند ارائه کنند و شهرداری براساس آن طرح اقدام می‌کند. وی ادامه داد: اگر میراث فرهنگی روی طرح شهرداری نیز حرفی دارد، اشکالات آن را مطرح کند تا آن را برطرف کنیم.

شهردار منطقه12 با بیان اینکه 20میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی و مرمت بازار درنظر گرفته‌ایم، گفت: مسئولان میراث به ما نمی‌گویند چه کاری انجام دهید، فقط می‌گویند که کاری انجام ندهید؛ ما متأسفیم مدیریتی که وظیفه‌اش انجام این کارهاست، کار را انجام نمی‌دهد و جلوی اقدامات بقیه را هم می‌گیرد.

کد خبر 113871

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز