همشهری آنلاین: کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا شکل نهایی دومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های این قاره در سال 2011 را اعلام کرد.

فوتسال

به گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، بر همین اساس از آنجایی که قرار است دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در سال 2011 در یکی از دو کشور ایران یا قطر برگزار شود، بنابراین تایلند به عنوان تیم چهارم دوره گذشته، سهمیه صعود خودکار دریافت می‌کند.

باشگاه‌های سه کشور ایران، قطر و ژاپن که در دوره گذشته در اصفهان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند به علاوه کشور میزبان، به صورت خودکار به مسابقات 2011 راه پیدا می‌کنند.

همچنین تیم‌های پنجم تا هشتم نیز توانستند در این جلسه جواز حضور مستقیم بگیرند و تنها تیم هشتم در بازی پلی‌آف بین دو تیم آخر یعنی عراق و اندونزی انتخاب خواهد شد.

برای کم کردن مشکل تیم‌های حاضر، بازی دو تیم عراق و اندونزی در کشور میزبان و قبل از شروع رقابت‌های قهرمانی فوتسال باشگاه‌های آسیا در هفته سوم ماه ژوئن سال 2011 برگزار می‌شود.

در مرحله نهایی هشت تیم در قالب دو گروه چهار تیمی با هم به رقابت می‌پردازند و در پایان دو تیم نخست هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهند کرد.

مراسم قرعه‌کشی مرحله نهایی این رقابت‌ها در هفته اول مارس 2011 برگزار می‌شود.

دعوت ای اف سی برای قهرمانی فوتسال آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا از همه فدراسیون‌های آسیایی واجد شرایط دعوت کرد تا در بازی‌های قهرمانی فوتسال آسیا شرکت کنند.

تنها فدراسیون هایی در آسیا برای قهرمانی فوتسال واجد شرایط هستند که داری فعالیت فوتسال، کمیته فوتسال و نسخه صورتجلسه این کمیته باشند.

در این نامه ای اف سی همچنین روش بازی‌های انتخابی برای دوازدهمین دوره بازی‌های قهرمانی فوتسال در سال 2012 را اعلام کرد.

قرار است تیم‌های چهار منطقه آسیا در بازی‌های انتخابی منطقه خود شرکت کنند تا سه تیم از هر چهار بخش آسیا بالا بیایید. جمع شانزده تیم نهایی مرکب از 12 تیم صعود کرده، تیم میزبان به علاوه سه تیم برتر دور قبل است.

ایران، ازبکستان و ژاپن سه تیم برتر بازی‌های سال 2010 هستند که در تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار شد.

مهلت اعلام علاقه‌مندی و ارسال مدارک اول سپتامبر 2010 تعیین شده است.

کد خبر 113425
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز