شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۵:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: بایرن مونیخ قرارداد توماس مولر، برنده‌ توپ طلایی جام جهانی آفریقای جنوبی را تا سال ۲۰۱۵ تمدید کرد. قرارداد اولیه مولر با این تیم سال ۲۰۱۳ به پایان می‌رسید. مولر با قرارداد جدید سالانه ۳ میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

mueller

قرارداد نخستین توماس مولر در سال ۲۰۱۳ با بایرن مونیخ تمام می‌شد. درخشش بی‌نظیر او در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی اما خیلی زود ثمر داد و بهترین گلزن این جام قرارداد خود را روز جمعه (۶ اوت / ۱5 مرداد) با شرایط بسیار بهتری تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۵ تمدید کرد.

به گزارش دویچه‌وله، مولر در نخستین فصل حضور در تیم اصلی بایرن، هم جام قهرمانی لیگ برتر را تصاحب کرد و هم جام حذفی را. نایب‌قهرمانی چمپیونزلیگ با شکست ۲ بر 0 در برابر اینترمیلان ایتالیا هم دستاورد دیگر این تیم بود. او در جام جهانی ۲۰۱۰ با ۸ بازی ملی ۵ گل به ثمر رساند و به‌عنوان بهترین گلزن جام و بهترین بازیکن جوان این تورنمنت برگزیده شد.

کارل هاینتس رومنیگه، رئیس هیئت مدیره‌ باشگاه بایرن مونیخ گفت: «بایرن ارزش توانایی بازیکنان را می‌داند. توانایی‌های مولر در فصل گذشته فوق‌العاده بود. او در فصل یادشده به همراه تیم موجب خشنودی هواداران بایرن شد و ما خوشحالیم که او در سال‌های آینده هم با این باشگاه همراه است.»

مولر نیز پس از تمدید قرارداد گفت: «بایرن وطن من و بایرن مونیخ باشگاه من است. خوشحالم که در ۵ سال آینده می‌توانم پیراهن این تیم را بر تن کنم.»

این پیراهن ظاهرا برای مولر ۲۲ ساله، هر سال ۳ میلیون یورو درآمد در بر خواهد داشت.

 

کد خبر 113261
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز