دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شایعات در مورد عرضه کامپیوتر تبلت توسط شرکت RIM (تولید کننده گوشی‌های بلک‌بری) بالا گرفته و وب‌سایت Bloomberg خبر داده است که این تبلت با نام "بلک‌پد" و با صفحه نمایشی به اندازه تبلت شرکت اپل ماه نوامبر به بازار می‌آید

RIM-tablet-blackpad

وبلاگ یاهونیوز در این باره می‌گوید که بلومبرگ از یک منبع نزدیک به شرکت کانادایی  RIM اعلام کرده که این تبلت می‌تواند با استفاده از مودوم Wi-Fi‌ و یا از طریق ارتباط بلوتوث با گوشی‌های بلک‌بری به اینترنت متصل شود.

خبری که بلومبرگ از نام این تبلت جدید داده خیلی هم دور از ذهن نیست چرا که به تازگی شرکت RIM دامنه Blackpad.com را خریداری کرده‌است.

 این وب‌سایت همچنین خبر داده که صفحه نمایش بلک‌پد 9.7 اینچ خواهد بود و در مدل‌های اولیه مودم 3G وجود ندارد و هنوز جزئیات نوع پردازشگر به کار رفته در آن منتشر نشده‌است.

 بلومبرگ همچنین می‌گوید قیمت این تبلت همانند آی‌پد اپل از 499 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی Wi-Fi شروع می‌شود.  از طرفی یکی از تحلیل‌گران شرکت Rodman & Renshaw که تبهر خاصی در پیش‌بینی عرضه محصولات تکنولوژیک دارد، می‌گوید که این تبلت با یک پردازنده 1 گیگاهرتزی و یک دوربین در پشت و یک دوربین در جلو برای چت تصویری به بازار عرضه می‌شود.

 تمام این شایعات تنها یک هفته قبل از کنفرانس خبری شرکت RIM منتشر شده‌اند چرا که پیش‌بینی می‌شود این شرکت در این کنفرانس از محصولات جدیدی رونمایی کند که در بین آن‌ها سیستم عامل لمسی جدید این شرکت به نام BlackBerry OS6 وجود دارد.

کد خبر 112927

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز