همشهری‌آنلاین: خانه موسیقی ایران که چندی پیش در نشستی از برگزاری منسجم‌تر جشن خانه موسیقی خبر داده بود، برای نخستین دوره معرفی آثار برتر موسیقی(کتاب و آلبوم) و جایزه ویژه پرویز مشکاتیان فراخوان داد

Music House

به گزارش همشهری‌آنلاین در این فراخوان آمده است متقاضیان شرکت در این مسابقات آثار خود را با توجه به شرایط اعلام شده ذیل حداکثر تا تاریخ اول شهریور ماه 89 به دبیرخانه جشن خانه موسیقی ارائه کنند.

الف ) آلبوم (موسیقی ملی ایران)

1) موسیقی سنتی (با کلام)

2) موسیقی کلاسیک ـ ارکسترال (آثاری که با استفاده از سازها و فرم های کلاسیک ساخته شده است).

این آلبوم‌ها باید نخستین بار در مقطع زمانی مهرماه 1387 تا اول مرداد 1389 منتشر شده باشد.

 ب) کتاب

1) آموزشی

2) علمی ـ پژوهشی

3) ترجمه

چاپ نخست کتاب‌های منتشر شده از مهرماه 1385 تا خرداد ماه 1389 قابل بررسی است.

ج) جایزه ویژه پرویز مشکاتیان

1) تکنوازی سنتور

2) آهنگسازی (قطعه ضربی بی کلام)

مرحله اول داوری این بخش، از طریق بررسی CD ضبط شده از تکنوازی و آهنگسازی انجام می شود. لذا ارائه اثر ضبط شده الزامی است. زمان اثر ارائه شده 3 تا 8 دقیقه باشد. آثار هر بخش رقابتی باید در دو نسخه برای دبیرخانه جشن ارسال شود.

بر اساس این گزارش علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت‌ها می‌توانند  به سایت خانه موسیقی مراجعه کرده و بعد از  پرکردن فرم مربوطه آن را  به همراه اثر یاد شده به نشانی خانه موسیقی(تهران، خیابان فاطمی غربی، نرسیده به جمالزاده ،پلاک 270)پست سفارشی کنند و یا بامراجعه حضوری در محل خانه موسیقی فرم ثبت‌نام را دریافت و نسبت به تحویل اثر اقدام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر  در ساعات اداری شنبه تا چهارشنبه با تلفن:66917711 فاکس: 66902146 تماس بگیرند.

کد خبر 112554

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز