سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ۵ مرداد ۱۳۸۹ در تهران آغاز شد

لیگ برتر ایران

این مسابقات پس از 297 روز رقابت در روز 30 اردیبهشت سال 1390 به صورت رسمی به پایان خواهد رسید و قهرمان دهمین دوره لیگ مشخص خواهد شد.

در این دوره از لیگ سراسری فوتبال، تیم‌های نفت تهران، شهرداری تبریز و صنعت نفت آبادان جایگزین تیم‌های استقلال اهواز، مقاومت فجر سپاسی و ابومسلم شدند.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و شهرداری تبریز نخستین شهرآورد لیگ دهم خواهد بود که در هفته سوم برگزار می‌شود. سپس در هفته پنجم ذوب آهن و سپاهان شهرآورد اصفهان را برگزار می‌کنند.

در نهایت دیدار رفت تیم‌های استقلال و پرسپولیس 30 مهرماه به میزبانی پرسپولیس و دیدار برگشت 6 اسفند به میزبانی استقلال انجام می‌شود و تعطیلات نیم فصل اول لیگ برتر از 13 آذر سال 1389 آغاز خواهد شد.

لیگ دهم

پرونده 18 تیم راه یافته به دهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران:

استقلال تهران / استیل آذین  پاسپرسپولیس/  پیکانتراکتورسازی تبریز /  ذوب آهن اصفهانراه‌آهن شهری ریسایپای البرز/   شاهین پارس جنوبی شهرداری تبریز / صبای قم /  صنعت نفت آبادان فولاد خوزستان فولاد مبارکه سپاهان مس کرمان /   ملوان بندر انزلی  /   نفت تهران

در این دوره برای نخستین مرتبه سازمان لیگ برتر برنامه کامل دهمین دوره لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد تا مسئولان و مربیان تیم‌ها با تکیه بر آن برنامه‌های آماده سازی خود را طرح‌ریزی کنند.

کد خبر 112459
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز