پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران «ایسکا نیوز» در سال 1383 تاسیس شد

در صفحه «درباره ما» این خبرگزاری آمده است:

عصر حاضر را به لحاظ شتاب فزاینده فناوری، عصر ارتباطات و اطلاع رسانی می‌نامند و با پیشرفت حیرت انگیز ابزار ارتباطی و اطلاع رسانی، جهان کنونی به دهکده‌ای تشبیه شده است «دهکده جهانی»، که می‌توان در مقیاس زمانی کمتر از دقیقه یک پیام را از یک نقطه به نقطه دیگری از جهان ارسال کرد.

در این عصرکه با پیشرفت صنعت، زندگی افراد نیز صنعتی شده است، انتقال اطلاعات دقیق و سریع موجب دمیدن روح تازه در کالبد جامعه می شود و به تناسب امکانات هر جامعه و میزان پیشرفت علم و فناوری، باید از ابزار گوناگون بهره‌گیری شود.

بسیاری از کارشناسان علم ارتباطات عقیده دارند؛ با وجود توسعه وسایل الکترونیکی و اینترنت پرشتاب هنوز هم اطلاع رسانی مکتوب «روزنامه‌ها و نشریات» جایگاه ویژه خود را در میان مردم دارد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران«ایسکانیوز» به عنوان یک رسانه فراگیر از اسفند سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده و شاهد تحولات جدیدی در عرصه اطلاع رسانی بوده است.

این رسانه در عرصه‌های خبر، گزارش،مقاله، نقد و تحلیل همچنین انعکاس مسائل روز و خروجی عکس‌های مناسب روز با نگاهی مستقل و فراجناحی ، اقدامات چشمگیری داشته و دارد و این روند با قوت تداوم خواهد داشت.

مدیران ایسکانیوز نیز مکرراً نسبت به بهره گیری از ابزار گوناگون برای اطلاع رسانی تاکید دارند و خواستار انتقال اطلاعات شفاف با کیفیت، تازه و سریع به مسوولان نظام، مردم و به ویژه اقشار دانشگاهی هستند.

منبع مورد استفاده برای این مدخل

کد خبر 111951

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز