همشهری آنلاین : مدیر مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش شهر تهران، حداقل و حداکثر شهریه مدارس غیر دولتی شهر تهران را اعلام کرد.

مهدی جلالی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر ،گفت: حداقل شهریه مدارس غیردولتی در دوره ابتدایی650هزار تومان وحداکثر آن2میلیون و320 هزار تومان است.

وی افزود: در دوره راهنمایی حداقل شهریه مدارس غیردولتی950هزار تومان و حداکثر آن2میلیون و 660هزار تومان است.

مدیر مشارکت های مردمی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: حداقل شهریه دبیرستان‌های غیردولتی یک میلیون و دویست هزار تومان و حداکثر آن3میلیون و400 هزار تومان است.

جلالی همچنین حداقل شهریه مراکز پیش دانشگاهی غیر دولتی را2میلیون و500 هزار تومان و حداکثر آن را4میلیون و400هزار تومان اعلام کرد.

مدیرمشارکت های مردمی آموزش و پرورش شهر تهران گفت:200بازرس ویژه از اول تـیر به صـورت دوره ای بر روند ثبت نام2100مدرسه غیر دولتی شهر تهران نظارت می کنند.

وی با توجه به این که شهریه مدارس غیر دولتی شهر تهران از 8 تا 13درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است خاطر نشان کرد: شهریه ثابت مدارس بر اساس ساعات هفتگی مدارس و شهریه فوق برنامه ها برای ساعات غیر رسمی مدرسه دریافت خواهد شد.

جلالی از اولیای دانش آموزان خواست از پرداخت وجه نقد به مدیران مدارس اجتناب کنند و شهریه را براساس قرارداد که در دو نسخه تهیه می شود به حساب مدرسه واریز کنند.

وی با بیان این که شهریه مدارس غیردولتی دخترانه درصد کمی از مدارس غیردولتی پسرانه بیشتر است گفت: دریافت اجباری شهریه در مدارس غیر دولتی بابت سرویس ایاب و ذهاب تغذیه و لباس فرم ممنوع است و والدین در صورت مشاهده تخلف موارد را به بازرسی و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش یا سامانه گویای1820اطلاع دهند.

کد خبر 111188

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز