سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی 57 ساله صربستانی که پیشینه هدایت تیم‌های پارتیزان بلگراد و شاندونگ چین را دارد، پس از توافق با مسئولین باشگاه استیل آذین هدایت تیم فوتبال این باشگاه را برعهده گرفت.

به گزارش مهر، نشست نهایی "لوبیسا تومباکوویچ" با مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استیل آذین روز یکشنبه (13 تیر) در محل این باشگاه برگزار شد و با توافق طرفین، وی هدایت تیم استیل آذین را در دهمین دوره لیگ برتر برعهده خواهد گرفت.

براین اساس تومباکوویچ به مدت یکسال سرمربی تیم استیل آذین تهران خواهد بود. او پس از دستیابی به توافق با مسئولین باشگاه استیل آذین بامداد روز دوشنبه تهران را ترک کرد. این مربی صربستانی از اردوی اتریش هدایت سرخپوشان تهرانی را برعهده می گیرد.

این مربی صربستانی به همراه خود یک مربی دیگر را نیز به استیل آذین خواهد آورد اما کادر فنی این تیم تغییر نخواهد کرد و همچنان افشین پیروانی، احمدرضا عابدزاده و رضا شاهرودی به همکاری خود با سرخپوشان تهرانی ادامه خواهند داد.

تومباکوویچ که یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال یوگسلاوی به حساب می آید، در باشگاه پارتیزان بلگراد 6 مرتبه به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ یوگسلاوی دست یافته و پیشینه قهرمانی رقابت‌های جام حذفی این کشور را هم دارد. وی در مقطعی هدایت تیم آ اک آتن یونان را در اختیار داشت و مدت کوتاهی در النصر عربستان فعالیت کرد و پس از آن به شاندونگ چین پیوست.

این مربی 57 ساله یوگسلاو در فوتبال چین به همراه شاندونگ همه افتخارات ممکن را به دست آورد و قهرمانی در رقابت‌های لیگ، جام حذفی و سوپر جام این کشور را به کارنامه خود افزود اما در لیگ قهرمانان آسیا نتوانست به جایگاه ارزنده‌ای دست یابد.

تومباکوویچ تا سال 2009 هدایت شاندونگ چین را در دست داشت و با سابقه هشت عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ یوگسلاوی و رقابت‌های لیگ باشگاه‌های چین هدایت تیم فوتبال استیل آذین را برعهده می‌گیرد.

پیش از این تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال استیل آذین برای حضور در دهمین دوره لیگ برتر از روز 22 خردادماه زیر نظر افشین پیروانی، رضا شاهرودی و احمدرضا عابدزاده آغاز شده بود.

کد خبر 111105

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز